Underkläder i Göteborg?
Ingen som vet nån bra affär?
:D
Ingen som vet nån bra affär?
Chia finns kvar. I ny regi dock. Men hon har fått ärva kundpärmen och en hel del råd efter förra ägaren!
Finns de kvar?
Och jag som varit så ledsen för att mina bra underkläder börjat ta slut! Måste genast gå dit isåfall.
Undrar varför förra ägaren inte sa att det var någon annan som skulle ta över? Jag var ju där bara några dagar innan de stängde och då borde hon väl ha vetat det..?
Underklädesbutiken på NK, den finns till höger precis efter ingången. :)
anjo_73
Ja, det var konstigt. Jag var där ett par veckor innan hon stängde och då berättade hon att en annan tjej skulle ta över. Hon skulle behålla hela konceptet och de hade till och med varit på någon mässa ihop. Ska dit på torsdag så jag räknar då starkt att Chia finns kvar!
Twilfit i femmanhuset!
Glada nyheter! Chia finns visst kvar! En av deras kunder tog över hela verksamheten. Så - det är fritt fram där!
/FruRT
Yiin,
hur har det gått?
/FruRT
Jorå, det gick bara bra :)
Handlade på korsetten.
Men va dyyyyyrt!
har aldrig köpt ett plagg i hela mitt liv som kostar 2500:-.
men det var verkligen så fint:) så jag e jätte nöjd!
tack för alla tips :D
Ja, visst är det dyrt. Fy 17. Men det är värt pengarna! Jag tror att mina underkläder blev det dyraste i hela vår lilla budget när vi gifte oss..... Men, visst känner man sig lite lyxig?
/FruRT
Vad köpte ni då? Hade ni med er brudklänningen??
Jag ska ge mig in i underklädesdjungeln i morgon. Tror det blir vita spetstrosor, bh och fina strumpor ...
Jag köpte en torselette och strumpor.
Sååå fint :)
Men jag säger som du, detta var nog det dyraste i vår budget åxå, förutom ringarna.
Men absolut värt det, såå fint juh :)
Nej, vi hade inte med klänningen :) Den har inte kommit än!