Underkläder i Göteborg?
Ingen som vet nån bra affär?
:D
Ingen som vet nån bra affär?
:D
Jodå,
Chia på Östra hamngatan (mellan Lagerhaus och Dubliners). Man får liksom gå in genom en gång och ta hissen upp, så man ser inget skyltfönster.
Men, det är värt besväret att ta sig dit! De har ett fantastiskt sortiment och de är så hjälpsamma. Det är ju dyrt, såklart, men värt varende krona!
Lycka till!
/FruRT
Oki :) tack
Ska se om jag kna hitta dit då?
Några andra förslag? Kanske kan kolla mer än ett ställe?
Och du råkar inte veta nått ställe som säljer tiaror? :D
Östra hamngatan går mellan Brunnsparken och Kungsportsplatsen. Det är den som liksom sedan övergår i Avenyn.
Fast så mycket kanske du visste...?
/FruRT
Nej, jag e inte i Göteborg så ofta. Men har ett bra kartprogram på datorn så det ska nog gå bra :)
Lycka till - du kan väl berätta hur det gick sedan?
Det ligger förresten en annan underklädesaffär alldeles nära Chia också. Den heter Korsetten, och den kommer du att passera utanför om du går till Chia. Den är inte heller dum!
Tack så jätte mycke för hjälpen :)
Och givetvis så ska jag säga hur det gick :)
Chia var en jättebra affär, men tyvärr stängde de vid jul förra året och jag tror inte att det finns några planer på att de ska öppna igen. Iallafall var det vad hon som hade affären sa när jag var där sista gången i december 2005.
Hejsan jag vill också rekommendera Chia
Fast jag har för mig att någon sagt att de ska flytta verksamheten. Jag har ju inte tagit mig råd att gå dit på länge.
Så den finns inte kvar längre?
Nått annat tips på vart jag kan gå då?