• Bröllopstokiig

Ett BT-beroende...

Hej! Jag skulle bara kolla med er andra BT-besökare om ni har blivit beroende!?! Sedan den dagen då jag av misstag råkade gå in på detta forum så blev jag fast... jag är ständigt inne och ser om det finns några fler goda råd eller länkar till andra sajter. Gör ett ilägg lite här och var. Jag pluggar på SU och sitter mycket vid datorn hemma men det händer rätt ofta att BT finns uppe. Hur klarar man detta efter man har gift sig? Måste man gå på avvänjning ...

/Cilla

• Svar på tråden Ett BT-beroende...
  • Bröllopstokiig

Måste bara hålla med! Förhoppningsvis går jag över till babysajter efter vårt bröllop!

"Medberoende"

• Bröllopstokiig

Aha! Man måste hitta ett substitut....

• Bröllopstokiig

Hej Cilla!

Har fått samma beroende jag....får inte mycket nyttigt gjort nu för tiden...*skrattar* Tycker att BT är kanon....bra att få bubbla med andra, både blivande brudar/brudgummar och redan gifta. Man får så mycket tips och idéer och så...*L*

Vad det gäller BT när man redan är gift, så kan jag tänka mig att det är lika roligt. Då har man haft sin dag och kan säkert ge mer tips och råd.

Får fixa en avvänjningstråd annars....*flinar*

Ha det gott....kanske ses i chatten....*S*

• Bröllopstokiig

Hihi, känner i igen mig. Jag är nu gift sen en månad och sa innan bröllpet att jag inte skulle vara här efter men tji fick jag. Jag kan inte slita mig, det är lika roligt att vara här som gift
    BT har varit med i ett år innan brölllopet och kommer nog att hänga med ett år efter också Och min make bara ler.......

• Bröllopstokiig

Jag är också fast här!:) Så fort jag kommer hem så är det BT som gäller.

• Bröllopstokiig

Pluggar också på SU...och är inne och läser på BT varje dag...flera gånger om dagen...börjar kunna det här med bröllop nu...
    Vad pluggar du Cilla?

• Bröllopstokiig

Jag pluggar på linjen Arbetsliv och Arbetsmarknad. Det är arbetsmarknadsekonomi (fortsättningskursen) är det som gäller denna termin.