• Bröllopstokiig

Ett BT-beroende...

Hej! Jag skulle bara kolla med er andra BT-besökare om ni har blivit beroende!?! Sedan den dagen då jag av misstag råkade gå in på detta forum så blev jag fast... jag är ständigt inne och ser om det finns några fler goda råd eller länkar till andra sajter. Gör ett ilägg lite här och var. Jag pluggar på SU och sitter mycket vid datorn hemma men det händer rätt ofta att BT finns uppe. Hur klarar man detta efter man har gift sig? Måste man gå på avvänjning ...

/Cilla

• Svar på tråden Ett BT-beroende...
  • Bröllopstokiig

Måste bara hålla med! Förhoppningsvis går jag över till babysajter efter vårt bröllop!

"Medberoende"

• Bröllopstokiig

Aha! Man måste hitta ett substitut....

• Bröllopstokiig

Hej Cilla!

Har fått samma beroende jag....får inte mycket nyttigt gjort nu för tiden...*skrattar* Tycker att BT är kanon....bra att få bubbla med andra, både blivande brudar/brudgummar och redan gifta. Man får så mycket tips och idéer och så...*L*

Vad det gäller BT när man redan är gift, så kan jag tänka mig att det är lika roligt. Då har man haft sin dag och kan säkert ge mer tips och råd.

Får fixa en avvänjningstråd annars....*flinar*

Ha det gott....kanske ses i chatten....*S*

• Bröllopstokiig

Hihi, känner i igen mig. Jag är nu gift sen en månad och sa innan bröllpet att jag inte skulle vara här efter men tji fick jag. Jag kan inte slita mig, det är lika roligt att vara här som gift
    BT har varit med i ett år innan brölllopet och kommer nog att hänga med ett år efter också Och min make bara ler.......

• Bröllopstokiig

Jag är också fast här!:) Så fort jag kommer hem så är det BT som gäller.

• Bröllopstokiig

Pluggar också på SU...och är inne och läser på BT varje dag...flera gånger om dagen...börjar kunna det här med bröllop nu...
    Vad pluggar du Cilla?

• Bröllopstokiig

Jag pluggar på linjen Arbetsliv och Arbetsmarknad. Det är arbetsmarknadsekonomi (fortsättningskursen) är det som gäller denna termin.
    Katten, vad läser du?

• Bröllopstokiig

Jag är mest ledsen över att jag inte hittade hit i somras, när jag var ledig. Jag jobbar som lärare och har rätt svårt att sitta och vara med på dagarna.

Jag har också blivit beroende. Det är ju helt underbart med alla tips och råd vi ger varandra. Helt sjukt bra! Nu sitter jag hela kvällarna och jag vet inte hur länge till min blivande ler. Men jag brukar komma med bra tips så han låter mig nog hållas ett tag till...

Men beroendeframkallande är det allt...

• Bröllopstokiig

Här har ni en till beroende själ... Som tur är så bor jag och min blivande på skilda håll detta år pga studier, så han slipper bli helt ihjältjatad om allt jag läser här! :)
    Ha det bra!

• Bröllopstokiig

här har ni en till....

Beroende är ett litet för svagt ord tycker jag!!!!! men kommer inte på något bättre...

En avvänjingstråd var ingen dum ide´:)

hur kul som helst här på BT...

Vilka är det som har skapat BT??? någon som vet?? Är det tillåtet att skapa något som folk blir beroende av?? *ler*

En stor kram till dej/er som skapat BT

En kram till alla er andra

Svar på tråden Ett BT-beroende...