Möhippa
Hej!
Min vän ska gifta sig sent i sommar, i Växjö och nu är jag ute efter tips på bra ställen i stan för på relax, middag, uppdrag mm till hennes möhippa. Har ni några tips?! Skulle t ex gärna vilja ha en chokladprovning för bruden.
Hej!
Min vän ska gifta sig sent i sommar, i Växjö och nu är jag ute efter tips på bra ställen i stan för på relax, middag, uppdrag mm till hennes möhippa. Har ni några tips?! Skulle t ex gärna vilja ha en chokladprovning för bruden.
Kolla med Hotell royal Corner om ni får låna/hyra deras relaxavdelning (det är en bubbelpool, minipool och bastu), annars är det Solariet Oasen eller scandic på Hejaregatan som har.
Choklad provning vet jag inte men hör med Toftastrands konditori, de är bra på praliner, eller Hennings konditori.
Tack för tipset Blivande Fru!
Vi forskar vidare, om det är någon annan som har tips om saker att göra i växjötrakten till en möhippa skriv gärna en rad!
Ett tips till kolla med seglarflyg klubben vid kronobergshed.
Vi skulle gjort det med vår svägerska,men dan dagen blåste det för mycket så vi fick hitta på annat.
Complett (gymmet som ligger vid willys och blomsterlandet) ska ha en schysst relaxavdelning..... paintball kan man spela nere i Åhlenshuset, vet inte vad det heter... Bodaborg finns det något som heter men jag vet inte vad det är, tror det är något i stil med fångarna på fortet.
Öjaby Herrgård har chokladprovning, whiskey provning, öl provning samt vinprovning.
Paintball kan man inte spela vid Åhlens däremot Lasergame. Du kan däremot hyra painbal grejer där.
Lycka till.
Jag säger bara: segelflyg inte! Min blivande fick det i 30 års present och han kräktes över hela instrumentpanelen i planet, ingen bra start på dagen. :)