Viktklubb
Hej allesammans! Efter en vår av nutrilettkurer, och andra idiotiska och helt lönlösa försök till viktnedgång har jag nu hittat något som känns riktigt bra. Viktklubb.se Har skaffat abg i 3 månader. Där kan jag räkna mina kalorier lägga in min motion samtidigt som jag får äta precis vad jag vill, fast i rimliga mängder. Perfekt om man som jag vill hitta en balans,lära sig vad som är nyttigt och vad som är "lagom" och något som känns som en varaktig lösning på viktproblemet. Jag har under tre års tid gått upp 20 kilo. Nu skall jag ner 17 kilo på 17 veckor. jag har varit med i viktklubb nu i 4 dagar, och jag har börjat promenera minst 60 minuter om dagen. Jag har redan gått ner 1,5 kilo. Någon med erfarenhet ifrån viktklubb, både negativa och positiva. framför allt positiva hade varit kul, nu när jag känner mig så "såld". Hade varit kul att få kontakt med andra viktklubbare, så man kan utbyta entusiasmer, recept, tankar och motivation. Ha det bra och lycka till där ute alla bantande brudar!