• aug 06

    Umeåbrudar BT-träff???

    Hallå alla tjejer vad känner ni för att ha en liten träff nån gång så där, skulle vara roligt att få se er alla vem ni är om ni nu vill avslöja det då förstås? Så kom med nått datum som passar då får vi boka en dejt tillsammans.

  • Svar på tråden Umeåbrudar BT-träff???
  • Rosebud06

    Tyvärr kan jag inte komma pga träff med våra toastmadamer. Hoppar ni får jättetrevligt och att vi sensommarbruder kanske hinner med en träff till. :)

  • aug 06

    Rosebud06 synd att du inte kunde komma vi får väl ordna en til träff och då kanske du kan.

    Men ni som kan i morgon ska vi träffas utanför först så vi vet att det är vi som ska träffas eller vad tycker ni?

  • JessHawk

    Jag kommer oxå imorgon. Att träffas utanför låter som en bra idé tycker jag.

  • Lyckliga_jag

    Vi ses utanför News och så kanske vi kan köpa något fika eller en glass och sitta ute i det fina vädret

  • Oskars fru

    Hej hej!
    Jag kan tyvärr inte komma idag, andra planer krockar. Hoppas att ni får det trevligt! Ni kan väl berätta sen hur det gick och om det blir en till träff??

  • aug 06

    Kan inte heller komma i dag vi får ordna en till träff och då kanske alla kan, ni som kan ha en bra dag.

  • Svemerikanskt bröllop

    Var ett tag sedan jag var ute i Umeå, vad är News för något? Var ligger det?
    Jag ska också gifta mig i Umeå men jag bor så långt borta så jag kan inte komma på någon träff förrän 1 ½ vecka innan bröllopet

  • Eriks blivande fruga

    Vi som var där hade trevligt tyckte jag. Vi var fyra (och en liten) personer. Tyvärr var News stängt men vi gick till Waynes uteservering istället. Vi får försöka en annan gång för att se om det funkar för fler.

    Lovade att tipsa om tiaror. Titta på
    www.tiaror.se eller www.brollopstiara.se

Svar på tråden Umeåbrudar BT-träff???