Bästa vattenfasta mascaran???
Måste ha en vattenfast när jag gifter mig. Vilken är den bästa?
Gillar inte Kanebos 38*.
Tar tacksamt emot åsiker & erfarenheter!
Måste ha en vattenfast när jag gifter mig. Vilken är den bästa?
Gillar inte Kanebos 38*.
Tar tacksamt emot åsiker & erfarenheter!
Jag tycker att Lumenes håller tårar. Jag har provat två olika. Den ena heter Extra Volume och den andra heter Sky-Fi Volume.
Dior show? Är det en speciell vattenfast eller vanliga dior Show?
dior show finns i nåde vattenfas o utan.men den er kanon tårar kan trilla ner o den sitter kvar
varför gillar di inte Kanebos 38 grader? Den tycker jag är super. den är både vattenfast o tårfast o tvättas bort m 38 gradigt vatten.
Har inte provat en förlängande mascara från Kanebo 38 grader än, den ska bli min nästa!
ja finns i båda dior show den verkligen sitter som berget, ger så snygg frnsar med stor härlig borste, rekommenderar den igen varmt!
Kotte
Lancome Flextencils vattenfasta???
Ja den är grym, tycker jag.. Den ger inte så mkt volym men långa, separerade, böjda fransar.. Inga problem att gråta floder eller vara ute i spöregn osv, den klumpar inte ihop sig.
Kanebo 38¤ klumpar ihop fransarna om man tex gråter mycket, den har en tendens att flagna och den gör ingenting för mina fransar, separerar inge bra och tynger ner böjen efter man anv fransböjaren... Nope, skitmascara tycker jag så det är inget jag rekommenderar men många andra älskar den så...
Jo just det.. Det händer ibland att jag sover med mascaran på och jag har alltid perfekta fransar hela dagen efter oxå utan att sminka om mig... :D
Tycer som pickolina om kanebos 38', och att det som sitter kvar när den ska tvättas bort måste gnuggas bort. Men vet oxå att många gillar den , men är inget för mig.
Absolut bästa mascaran är Blinc!
glömde min Lancome mascara på jobbet i helgen och var "tvungen" att använda vattenfasta Dior mascaran istället, åååh va glad jag var i fredags natt för Pickolinas tips om rapsolja! :D
Vad kul att jag kunde vara till hjälp! Jag fick oxå tipset här på BT för länge sedan... Som att föra facklan vidare eller vad man nu säger... *hihi* :D
Får se till att packa ner en liten flaska rapsolja i väskan då ;)
Tack för alla tips.
Om man är förtjust i sin vanliga "icke vattenfasta" mascara så har Clarins en genomskinlig vattenfast mascara som man sätter över den vanliga. Sitter som berget (klarar tårar och regn) och du får fortfarande effekten av den ordinarie mascaran.
På mig funkar den i alla fall jättebra.