• Svar på tråden roffan
  • E-tuna

    Hej roffan!
    Vad härligt med magen full av pannkakor!
    Själv har jag ätit lax...mums.
    Är allt bra?

  • E-tuna

    Oj, inte kommit igång än???
    Vad gjorde ni inatt?
    Kanske inte någon idé att tro att han ska komma igång alls idag- det är ju snart dax att lägga sig igen...hi,hi

  • E-tuna

    Åhhh...nu fattar jag- Jolien- du försökte hjälpa mig att hitta roffan...jag förstod inte, blev lite förvirrad...

  • E-tuna

    Pinsamt nog- inget speciellt...vi har betat av listan inför bröllopet och konstaterade att vi låg hyfsat till( det är saker som inte är sååå brådskande)och då beslöt vi oss för att göra som alla gjorde förr i tiden på långfredagen-ingenting.

  • E-tuna

    Jaa!!!
    Vi har delat "broderligt" på alla sysslor inför bröllopet- jag gör det jag är bra på och kan bäst och han gör det han är bra på och kan bäst...det blir utmärkt i slutändan...hoppas vi.
    Hur lägger ni upp det?

  • E-tuna

    Jolien...menar du att det är en kille jag snackar med? Nämen...jag är ju redan upptagen och ska snart gifta mig...ooops

  • E-tuna

    Eller hur!!!Det är nog bara att gå dit. Måste man fixa något?
    Men då kan ju han fixelifixa med huset medans du planerar annat...Låter ju helt galant

  • E-tuna

    ...måste fungera som medlare mellan mina hormonstinna tjejer...kommer strax
    (kontoret är för tillfället obemannat)

  • E-tuna

    Jolien:
    Du verkar följa denna tråd med intresse och om vi skaffar msn så kanske vi tappar bort dig och alla andra som skuttar in och gör roliga o intressanta inlägg

    roffan:
    Vi ska ha medelhavsbuffé...vi bestämde oss för det eftersom några av gästerna inte känner varandra och buffé blir då ett naturligt inlägg till konversation...det blir förhoppningsvis lite trängsel runt maträtterna och dom kan diskutera vad som var godast, vad det kan tänkas innehålla o.s.v
    Dessutom så blir det inte så mycket "dötid" mellan rätterna. Vi vigs 16.00, kommer till lokalen vid 18.00 och då blir det ju lite mingel innan maten så då finns det nästan ingen tid till en tre-rättersmeny( såvida man inte vill vara lite kontinental och äta sin mat vid tio-tiden på kvällen)
    Vad blir eran meny?

  • E-tuna

    Jajjemän... vad kommer det att bli för mat på eran dag?

  • E-tuna

    Mmmmm...jag blev hungrig igen! Jag är oxå en riktig gottegris. Tyvärr har jag gått upp 8-10 kg på 1½ år sen jag slutade röka så det finns inte sååå mycket utrymme för mig att bejaka gourmanden i mig

  • E-tuna

    Det gör visserligen äldre barn också!!!
    Jag jobbar hårt på att förlora så många kilon som möjligt innan stora dagen, men har bestämt mig för att inte ta det med allt för stor ångest...bättre rökfri och lite rund...

  • E-tuna

    Okey...du får anropa mig.
    Är jättenyfiken på hur ditt bröllop kommer att vara lite mer detaljerat...Om du vill berätta det?
    Tjing!

Svar på tråden roffan