• josqvists

Servetter

Hej alla.

Vad ska ni ha för servetter?
    Lite dyrt att köpa linneservetter och köpa "IKEA-servetter" känns ju heller inte så lockande....

Vad gör ni?

• Svar på tråden Servetter
  • Skärgårdsbrud 6 maj

Jag köpte servetter med tryck från www.romance.se. Om det är dyrt får du nog avgöra själv. Det beror på hur många du ska ha.

• junibrud2006

Vi köpte våra på www.kattisproduktion.se

De hade fler färger än Romance och bättre pris så därför blev det dem. Eftersom vi inte skulle ha något annat från Romance och de har hög fraktkostnad sprang priset iväg där. På Kattis Produktion betalade vi endast portot för det vi beställde, inga extra avgifter.

Vi har beställt dunilin, pappersservetter med kraftigare nästan linnekänsla, i färg aubergine (varmare lila) med guldpräglat tryck samt lunchservetter i samma färg och tryck till minglet.

• fantasybrud

vi beställde oxå våra från kattis produktion. snabb service och vi var mkt nöjda med servetterna och PRISET !!! ´Det är kul med eget tryck på dom.

• Paulinas

Jag funderar på servetter från kattis produktion till kaffet med namn på, men tror att det blir lite rörigt att ha tryck på matservetten då vi har festprogram och bordsplaceringlappar.

Någon som vet om man kan köpa dunilin på nätet utan tryck?

• Fru Villa Solglimt

Jag har köpt servetterna på Netto. Billigt!
    Sedan ska jag införskaffa vattenfast stämpelfärg och stämpla på dem så blir de lite "festligare"

• Hhanna

ni kan alltid köpa tyg och sy era servetter, både billigt och personligt.

• Paulinas

Ja, man kanske skulle kunna stämpla själv? Någon som testat och vet om det blir bra? Gästerna för inte färg runt munnen när det torkar sig? :)

• Paulinas

Ja, att sy själv hade varit ganska kul. Ska gå runt och se vad halvlinne tyg kostar...

• Fru Cinderella

vi ska också ha med tryck från romance

Svar på tråden Servetter