Norrköping 26/8
är det fler som gifter sig den 26/8 i norrköping?
vore kul att höra lite om hur det går o vart ni ska gifta er osv
är det fler som gifter sig den 26/8 i norrköping?
vore kul att höra lite om hur det går o vart ni ska gifta er osv
puffar lite
Vi gifter oss då, på Lövsta slott. Ska gifta oss borgerligt i trädgården hoppas vi(om vädret tillåter)Sedan ska vi ha fest på värdshuset med middag och allt som hör till. Var gifter ni er?
Vi gifter oss i Östra Eneby kyrka o sen har vi middagsbjudningen hos mina föräldrar i Lindö....vi har oxå tänkt att vi ska vara ute för det brukar ju vara vackert väder så sent i augusti, men annars har vi partytält med infravärme så det ska nog bli bra! *ler*
Vi gifter oss i Kolmårdskyrkan ( den i djurparken).Har insett att det är väldigt många i Norrköping som gifter sig det datumet. Har dock haft tur med bokningar men det har nästan varit fyllt.
Har ni skickat era inbjudningskort ännu? Vi håller på att fixa kort själva men det är så mycket annat också...jobb, barn osv. Vad har ni för sorts kort?
jag hade de från Calligraphen där det är två änglar som är på framsidan av kortet. det är jättefint o änglarna siktar amorpilarna på varandra. vi skickade dem för ett tag sen o har fått typ 10 svar redan.
Ja det är hög tid nu att skicka kort...blir lite stressad men det är ju ett tag kvar..
ja visst är man stressad?! jag har aldrig kunnat ana att det var så här mycket planering som det är!!!!
men det stora problemet för oss nu är att vi inte har nån transport eller sovplats på bröllopsnatten samt att jag inte vet vad jag ska ha för underkläder....hjääääääälp! hehe
Om man har gott om pengar kan man för 1500 kronor hyra via taxi en låååång vit limonsin, men ni kanske tänkt er något annat?
Body line har väldigt mycket fina underkläder men visserligen dyra tyvärr....
Vad har ni tänkt er för typ av sovplats på bröllopsnatten? Ska det vara här i stan?
ja vi vill helst ha en natt här i stan, men i vårt fall är det pengar som styr o vi känner ingen som har nån fin veteranbil till transport osv. ang bodyline så blir det underkläder där. dyrt men har man stl 80F finns inget alternativ! hehe
Kanske kan man kontakta någon motorklubb. De kanske bara tycker att det är kul att få köra "sina pårlor" för en billig peng??
Apropå bröllopsnatten så är kanske Grand att ta i? Hotellet mitt över är jättemysigt och kanske billigare? Hotellet i Kneippen kanske också har billigare priser men ändå är mysigt? Visst är det svårt att hitta något mysigt OCH billigt. Vi ska sova hemma för vi sticker till Italien tidigt nästa morgon och ska stiga upp svintidigt. Flyget går vid 7 från Skavsta... Får tillbringa första natten i Italien som bröllopsnatt...