• Skärgårdsbrud 6 maj

Ledsen och trött

Jag blir så himla ledsen och trött ibland när jag surfar runt här. Okej att man har olika åsikter men det är så himla tråkigt när användare måste vara otrevliga när dom framför sina åsikter. Jag förstår att man har olika åsikter och gärna vill framföra den också. Jag ser inte direkt något fel med det så länge det håller sig inom TS ämne men varför måste man göra det på ett otrevligt sätt för? Och gå till angrepp mot andra människor genom att spy ut sina fördomar och vara provoaktiv och nedvärderande? Att vara nedvärderande hör inte hemma här tycker jag. Det hör inte hemma någonstans egentligen ju! Ah, ville bara skriva av mig lite. Jag var så glad och sugen på att "snacka" bröllop för en stund sedan och så stöter man på otrevligt folk som saknar folkvett

• Svar på tråden Ledsen och trött
  • meili

Bra skrivet!
    En eloge till dig, och en ros:
    @---8-----

• Skärgårdsbrud 6 maj

Tack Är det någon som vet varför det inte finns några moderatorer här som kan kolla igenom forumen?

• Hhanna

tror svaret finns under tråden med patrik! vart finns moderatorerna. skrivet ikväll.

• Sessa-25

Det är väldigt tråkigt att vi har kommit på kant med varandra. Du är säkert en lika snäll och go tjej som jag är.
    Jag menade inget illa med mina ord utan skrev bara vad jag tyckte liksom.

Men jag fick uppfattningen av dig och dina arga ord att mina åsikter inte dög.

• Mitt hjärta är hemma

Skärgårdsbrud: Tack, håller med dig.

• Skärgårdsbrud 6 maj

Jag kollade tråden angående moderatorer. Tyckte faktiskt inte bröllopstorget hade ett tillfredsställande svar på det.

• Hhanna

Det håller jag med om. Läste inte tråden innan.

• Sessa-25

Tyvärr är det väl så att det finns alldeles för många trådar för att dem stackarna ska hinna med!!!

Men jag håller med om att dem behövs!!!

• Skärgårdsbrud 6 maj

Är någon här medlem på LunarStorm.se? Där har dom i alla fall över 900 diskussionsforum som kallas diskus och handlar om ja, allt mellan himmel och jord. I varje diskus finns en diskusboss som sköter diskusen, rensar skräpinlägg, kollar så att netiketten följs osv. Diskusbossen kan till sin hjälp tillsätta operatörer som gör samma "jobb" som diskusbossen bara det att operatörerna inte kan blockera användare vilket diskusbossen kan. Inte för att plagiera rakt av men något liknande borde ju inte vara omöjligt att införa här!

• Mitt hjärta är hemma

Eller att begära att ens egna trådar plockas ned om de går överstyr... Det skulle vara bra ibland tror jag. Tråkigt att bli påhoppad och skälld på utan att man bett om det...

• Skärgårdsbrud 6 maj

Mitt hjärta är hemma

Jag kan inte annat än hålla med dig. Jag kan förstå att bröllopstorget inte vill att man ska kunna redigera sina inlägg men man borde kunna få låsa trådar man själv skapat alt. att det skulle finnas en knapp man kan trycka på om man vill att tråden ska låsas så hamnar det hos någon ansvarig.

Svar på tråden Ledsen och trött