• Princessa

en debatt-tråd!

Hejhej!

Sitter här en lördagskväll och har väääldigt tråkigt! För att liva upp min kväll så skulle jag vilja debattera lite, om vad som helst... Och ingen diskussion där man bara stryker medhårs, utan där alla kan säga sin åsikt, men utan att "skita" på varann..

Så om det finns nån som känner likadant, välj ett ämne, eller fler! Kommer inte på nåt själv, som skulle kunna starta en debatt..

Kanske en lite konstig tråd, men...:)

• Svar på tråden en debatt-tråd!
  • ladymarmelade

JeckaH

Jag kan tänka mig att barn har stark empati för djur ja (och människor.)

Min dotter på 3 1/2 kan ta riktigt illa vid sig ibland när hon ser på TV, oavsett om det är tecknade djur eller människor som far illa. Hon kan tom börja gråta för att hon tycker synd om dem.
    Det tycker jag bara är sunt. Hade varit skrämmande med ett barn som inte visar något alls... :/

• Dorothy

Det är ett sundhetstecken att bry sig om och respektera alla levande varelser tycker jag. :)

• Miafina

Jag tar och hänger på här.. har så satans tråkigt... Så jag lyssnar på er...

• JeckaH

Förresten, hur blev det nu med Jessica i BB, ska hon gifta sig nästa vecka? Har bara läst i tidningarna, ser inte programmet. Men det vet i sjutton om man inte ska börja titta om dom gifter sig :). Är det någon som vet?

(Vad bra med en sån här tråd :))

• ladymarmelade

Skulle de inte ev gifta sig ikväll?
    Jag har inte heller kollat denna omgången, tycker det har börjat spåra ur lite.

Men vad är det som händermed världen, när BB Jessicas bröst, förlovning ock kräkattacker är på löpsedlarna var och varannan dag???

• Miafina

PÅ lördag skulle de gifta sig om Han var kvar efter söndagen..

• Miafina

Vilket jag iofs skulle kalla idioti... Visst det finns männsikor som från första stund "vet" att de är menade för varandra... och det skall man väl inte förakta, men.. Det är ju rätt märkliga omständigheter, så om man befann sig där inne borde man väl vara än mer försiktig... Men det gör ju bra tv så.. (om man nu kan kalla det bra)

• Dorothy

Frågan är väl snarare varför folk är så intresserade av att läsa om spruckna silikonbröst, dokusåpa-sex o.s.v.? ;)

• Miafina

En kort fråga.. Vore det inte enklare att debattera på chatten istället ??

Lite lustig känsla sitta och uppdatera sidan hela tiden =)

• ladymarmelade

Det är ju INTE många BB förhållanden som håller när de kommer utanför huset. Därför kan detvara surt att gifta sig kanske, kan bli mycket att fixa med när man kommer ut. Annullering och sånt :D

Svar på tråden en debatt-tråd!