• Beautii

Pulverdiet/Resultat

Hej!

Imorgon kommer jag börja med en helkur av naturdiet. Min fråga är om jag håller på med bara naturdiet i 2 veckor och sedan byter ut en måltid av naturdiet till fettsnål mat, kommer jag se resultat inom en månad? Med andra ord, min klädstorlek är 38 kommer jag kunna få på mig storlek 36?

Tiden jag kommer hålla på med naturdiet, består av 2 aerobikspass per vecka och 3 långa peromenader resten av dagarna

Med vänliga hälsningar Beautii !!

• Svar på tråden Pulverdiet/Resultat
  • Juliette

Det är ju väldigt individuellt hur lätt man har för att gå ner osv. Men rent spontant så tvivlar jag inte ett dugg på att du lyckas me de!

Jag har ätit nutrilett som hjälpte mej bli av med mina 15 sista kilon av sammanlagda 30 kilos övervikt. Är just nu en 38 i medel. Åt nyss nutrilett igen i lite mer än två veckor och gick ner till storlek 36 på samma sorts jeans. Men jag har dock inte 36 på alla kläder, utan har allt från 34/36 till 38/40.

Vet inte om du blev nå klokare av de här, men jag tror verkligen du kan lyckas me de, så kämpa på!

• Beautii

Wow! På bara 2 vackor? Jag blir verkligen peppad av ditt inlägg så man tackar

Skulle man kunna fråga hur många centimeter du är runt midjan? Jag är själv 100 cm runt midjan, skulle vilja få ner det till 80 inom 3-4 veckor.

Jååruu, lite smartare har jag blivit

• Juliette

Ja på två veckor å nåra dagar. Men sen går man ju alltid upp några kg i vätska när man återgår till mat, jag äter just nu kombinerat. Midjemåttet i snitt 78...är konstigt byggd...de där är typ över naveln, över navlen är ja betydligt smalare..men sen har ja fött barn så jag har breda höfter så där är ja betydligt bredare...ja du kanske förstår

• Diddisen

Beautii
    Jag håller oxå på med naturdiet men jag vet att jag inte klarar att bara äta det så jag tar det lite lugnt och äter mat på kvällen. Vore jättekul att höra hur det går för dej..
    Man kan ju peppa varann
    Lycka till

Svar på tråden Pulverdiet/Resultat