• - Jenny -

Mina föräldrar har gift sig

Efter 30 år tillsammans & 2 barn gjorde mina föräldrar idag slag i saken och gifte sig i rådhuset! Jag är i lite chock tror jag! I dag när vi kom hem låg det en inbjudan i posten där de skrev "med anledninga av att vi idag, 7/4, gift oss vill vi bjuda in till middag på påskdagen!"
    Känner mig lite snuvad att jag & min bror inte fick vara med i rådhuset, men men!
    De ville gifta sig innan sina barn & eftersom jag nu gifter mig om 2 månader, så var ju detta i sista stund!
    Bättre sent än aldrig - som de skrev i sin inbjudan!

• Svar på tråden Mina föräldrar har gift sig
  • - Jenny -

Ja, visst är det lite häftigt!

• all

Hur gamla är dina föräldrar (on man få r fråga)

• - Jenny -

Mamma fyller 60 i år & pappa är 55.

• E-tuna

SÅÅÅÅÅ häftigt!!!!!
    Önska dom lycka till och försök att komma över chocken....Kram

• all

Det är så underbart att de efter 30 år fortfarande älskar varandra så jättemycket så de trampar iväg och gifter sig! Häftigt oxå att de inte gjort det när de var unga, de går ju verkligen mot strömmen! Sånt gillar jag.

• Ellte

Nämen OH vad skoj! Mina föräldrar är inte heller gifta (efter typ...trettiofem år) och jag pikar dem lite ibland och tycker att jag kunde få gå på bröllop men det verkar inte gå in :D

• Ettolrach

Jättekul! Finns verkligen inget bäst-före-datum på giftermål!

Själv hoppas jag att min käre bror som hunnit bli 54 någon gång ska finna sin drömdam och få "slå sig till ro" men han verkar inte hitta rätt groda trots många kyssta genom åren...

• - Jenny -

Ja, nu börjar det smälta in i mig att de faktiskt gift sig!

Ellte: Jag har också pikat dem, att de iallafall borde förlova sig. Men att de verkligen skulle göra slag i saken kunde jag aldrig tro!

• Henax

Va härligt! Hoppas ni får en supertrevlig middag tillsammans på påskdagen!

• Prixi

Härligt! Bättre sent än aldrig...
    Gratulerar!

• Filips tjej

Vad gulligt!

Fast synd att ni inte fick vara med.

• - Jenny -

Nu är bröllopsmiddagen "avklarad". Fick se kort på dem & de var SÅ fina!
    Höll t o m ett kort litet tal för dem!

• 2006-06-10

Min mamma (51 år) har aldrig varit gift och är nu störtförälskad i sin nya sambo som inte heller varit gift.

Det är verkligen charmigt att se dessa två sitta och skoja om att de väntat på varann etc..

Tänk om min mamma verkligen blir gift snart? ;)

Svar på tråden Mina föräldrar har gift sig