• Mi@

Patrik! Var är moderatorerna?

Hej!

Jag har till min stora besvikelse sett att det bara förekommer fler och fler påhopp och elakheter i forumet. Folk håller sig inte till ts ämne utan tar varje tillfälle att debattera, även om ts inte vill det och tråden INTE ligger i debattforumet. Helt oskyldiga frågor blir uppblåsta diskussioner med personpåhopop, generaliseringar som kränker andra användare osv. Jag försökte i min desperation starta en glad tråd men t o m i den kommer personpåhopp och personer som struntar i min tydligt uttalade vädjan om att hålla tråden på en bra nivå utan påhopp bara efter en sida... Trådar som blivit anmälda flera gånger verkar inte tas bort eller åtgärdas. Har anmält en där jag ansåg att man kränkte andra människor grovt, men har inte ens fått svar om hur ni tänker göra. Mailadressen till info@brollopstorget.se fungerar inte. Har skickat ett mail till support, men vet inte om det fungerar heller.
    Jag undrar, varför verkar moderatorer inte göra något nu längre? Kan förstå om folk har mycket att göra och gör detta frivilligt på sin fritid. Men man börjar ju undra om forumet åter saknar moderatorer eller varför så elaka personpåhopp som finns på många ställen frodas så fritt numera här? Det är jättetrist Patrik och jag hoppas att något görs så att forumet kan åter bli trevligt och fyllt av peppande bröllopssnack!

OBS: Ni som läser detta. DETTA ÄR INGEN TRÅD DÄR JAG SOM TS ÖNSKAR PERSONPÅHOPP ELLER DEBATT! Detta är min upplevelse och jag hoppas att redaktörerna för sajten ser denna då det inte fungerar att maila dem. ALLTSÅ, ingen debatt är tänkt att skapas!

Ha det gott!

• Svar på tråden Patrik! Var är moderatorerna?
  • Elnus

Bra tråd! Jag är helt på din linje!!!

• Gable

Det finns inga moderatorer utnämnda här på BT. Det kan ju förklara varför det inte "städas" i trådarna.

• Fru Cinderella

Men de sökte moderatorer för ett tag sedan på första sidan. Hade själv velat ansöka. Men man var tvungen att ha hängt på BT i över ett år för det.

Kanske inte var någon som anmälde sig.

• Lioness *förlovad*

Jag vet att det var folk som anmälde intresse, men jag har ett minne av att de aldrig hörde något sedan...

• Mi@

Det underliga är att ett tag efter att de fått tag i moderatorer städade upp trådarna ganska omgående. Jag fick i alla fall svar om det var något jag undrade över. Men nu händer ingenting. Kanske några har slutat? Känns dumt att spekulera så här och prata över huvudet, men hoppas att Patrik kanske läser detta och berättar läget!

• Fru Cinderella

Får hoppas på det

• Mi@

Ser att det börjat hända saker nu. En tråd är bland annat bortplockad! Känns skönt att moderatorerna städar upp!

• Halta Lotta

Jättebra! Jag tycker inte vi ska ha några elakheter eller negativt här på BT, utan isället så kan de här vara ett "krypin" för positivitet och värme! Det finns ingen anledning att hålla på och rota allt negativt utan vi måste se det positiva och glada. Tycker också man kunde rensa upp i de här hemska trådarna där folk gör slut och är otrogna. Det är inte sådant jag vill läsa! Jag längtar så till mitt drömbröllop och jag tycker glädjen med det försvinner när allt folk attackerar och berättar om sitt elände.

Tack för din positiva approach Mia! Och tack dina glada trådar! :) :) :) :) :)

• HanOchJag

Mi@ bra poäng. Har oxå märkt väldigt mycket "fult" här inne. ska väl inte påstå att jag själv aldrig slängt ett ont ord till nån men man ser återkommande samma nick som gör det.

Inte lika trevligt att vara här inne längre när det blir debatter och påhopp hela tiden, Hoppas man ser någon förändring

• Fru Cinderella

Fast att folk berättar om att de gör slut eller har problem i förhållandet har jag personligen inga problem med. Det är en fas i livet det med.

Men det kanske är en smakfråga.

Svar på tråden Patrik! Var är moderatorerna?