• AnnaS23

    Han 30 och jag 23?

    Egentligen är jag inte äns upplagd för ett förhållande just nu då jag inte varit singel särskilt länge. Men såklart har jag träffat jag en helt fantastisk kille. Vi har träffats intensivt nu de senaste två veckorna - men jag börjar få lite panik över åldern. Känner att jag inte vill få massa känslor för honom om åldern ändå kommer att bidra till massa problem senare. 7 år är ingen fara mentalt - behöver en mognare kille. Men frågan är om skillnaden är för stor då man tittar på var vi befinner oss i livet och om det kommer att göra det för komplicerat? Jag pluggar fortfarande och han har en seriös karriär. Vill man inte som 30-åring ha barn inom några år? Nu har vi ju precis börjat dejta och egentligen är det fånigt att jag äns tänker tanken eftersom det kanske inte blir något alls. Är det dumt att fortsätta ses? Hmm...

  • Svar på tråden Han 30 och jag 23?
  • AnnaS23

    Kul att så många har skrivit. Känns skönt att fler är och har varit i samma situation. Har också kommit fram till att åldern inte har någon större betydelse (vilket jag igentligen insåg från början). Vi träffas fortfarande och han är verkligen helt fantastisk, problemet ligger väl snarare hos mig... Just kommit ur ett annat förhållan de, ska antagligen resa utomlands i september. Så mycket som gör att jag inte riktigt kan tillåta mig att förälska mig hejdlöst i honom... Nämnde allt detta i början, nu blir det mer och mer invecklat. Tycker så mkt om honom men vill inte få för mycket känslor. Är rätt bra på att stänga av... Känner egentligen att jag behöver vara själv en period. Såå svårt... varför träffar man dem när man som minst vill?!

    Kram å tack för alla inlägg

Svar på tråden Han 30 och jag 23?