• fruolivia

bra konditor i Lidköping?

Hej...ska ha mitt bröllop på Läckö slott den 8 Juli, och tänkte fixa alla bestyr i Lidköping som ligger närmast. men jag kommer inte därifrån så därför har jag ingen koll på vilka ställen man ska vända sig till..vilket konditori är det bästa att vända sig till angående bröllopstårtan? Lidköping är ju känt för sina bra caféer men vilket ska man välja? vill helst ha en moussetårta av något slag för brudgummen gillar inte grädde :)
    hur långt innan ska man beställa tårtan? räcker det med två månader innan.

tacksam för svar i den här bröllopsdjungeln..

• Svar på tråden bra konditor i Lidköping?
  • akme

Konditori bageriet har mycket gott kaffebröd,ska beställa min tårta där. Sen finns t.ex Garströms och Rådhuskonditoriet.

• silverdrake

aha, tack, jag har faktiskt hittat en efter att ha varit där och kollat in en del..Emeli's..gör jättefina moussetårtor och hade vunnit pris

• mulan

Vi hade Emelis och blev helnöjda, förutom att man fick betala för provsmakningen, lite snålt tyckte vi. Rådhuskonditoriet gör inte bröllopstårtor.

• hejsan

Vi hade moussetårtor hallon/vit choklad från Söderströms. Jättegoda!

• silverdrake

Va?! får man betala för provsmakningen? faan vad snålt. det hade jag inte räknat med..ska man alltså inte provsmaka för många då eller är det samma pris för hur många som helst? (inom rimliga gränser)

• silverdrake

oj..upptäckte att jag föresten bytt nämn sen jag skrev tråden...Fruolivia är alltså samma som Silverdrake :)

Svar på tråden bra konditor i Lidköping?