Air stocking?????????????????????
Finns det någon SVENSK web sida man kan köpa den här produkten?????
Finns det någon SVENSK web sida man kan köpa den här produkten?????
puffar, för jag undrar med.
vad är det?
man sprejar en färgad sprej som lägger sig och ser ut som du har nylonstrumpor ungefär, finns i tre färger tror jag. låter skumt när jag skall förklara,dem har varit med i en del bröllopstidningar.
varför måste det vara en svensk sida? Jag beställde från hqhair.com Man betalar ingen tull samt flaskan kom på 2 dagar. Är jätte nöjd!
Håller det bra? Hur ser det ut?
Varför jag frågade om SVENSK sida, var för att jag vill betala mot postförskott. Har liksom inget visa kort. Så jag antar att man inte kan beställa så via en internationel hemsida, eller???
har du ingen som kan betala med sitt visa kort???
Man kan beskriva det som en perfekt
sprayfoundation ,täcker och jämnar ut huden på benen...men man ska inte tro att man får ben som ser ut som den har en strumpa för den effeken blir det inte...Min sommar är räddad, då jag aldrig får färg på benen hur mycket jag än solar dem...
Jag har sedan flera år tillbaka använt "Sally Hansen Airbrush Legs" som min mamma brukar köpa åt mig i USA. Men nu i somras såg jag den på ICA Maxi i Helsingborg, så jag tror att det finns att köpa lite överallt?
Va på en kryssning Stockholm ? Mariehamn (Viking line-> Cinderella).. Hittade Air stocking från tax free affären. Jätte billigt!! Ska åka en sväng till marienhamn om nagra veckor och köpa mer;)
Hittade denna text på nätet...
"Sprayen lanerades redan 2003, men börjar först nu att säljas i Skandinavien.
- Air Stocking börjar säljas på NK och Debenhams varuhus i Sverige i dagarna, säger Marita Niska på Cosmobeauty Scandinavia, som säljer produkten i Skandinavien." (Näringsliv24)
Så det kanske kan vara värt ett besök i Stockholm...