BT-träff i Västerås
Hallå där!
Tänkte bara höra hur många som är intresserade av en BT-träff i Västerås??
Blivande brudar från var som helst här på BT kan ju komma!
Vad säger ni? Ska vi dra ihop nåt??
Hör av er!
Kram/Melody
Hallå där!
Tänkte bara höra hur många som är intresserade av en BT-träff i Västerås??
Blivande brudar från var som helst här på BT kan ju komma!
Vad säger ni? Ska vi dra ihop nåt??
Hör av er!
Kram/Melody
Om det skulle bli en helg skulle jag oxå kunna tänka mig vara med. Bor inte i Västerås just nu, men kommer från de krokarna. Min föräldrar bor fortfarande där. Vi gifter oss den 7/6 2003 så jag är ute i lite god tid. Men efter vad jag har sett här så är jag ju inte ensam! =)
Detta låter ju jätte bra!
Jag ska titta på ett datum och sedan återkommer jag.
Vad tycker ni? Ska vi bara vara vi Brudar eller ska karlarna med?
Jag hör av mig!
Kram på er/Melody
Det kan ju vara kul om killarna är med också, men de kanske inte är så intresserade? I vilken ålder är ni och era karlar? Jag är 33 år och min Patrik är 32.
Om Patrik ska följa med så måste antingen Gustav 3 år följa med eller också måste det bli någon helg när han är hos sin pappa...
Hej!
Har ni hört er för om era män vill/ska med?
Annars spelar det ingen roll, vi kan vara bara vi tjejer också!
Har två olika datum lördag 14 september eller lördag 28 september?
Vad tycker ni är bäst??
Vad ska vi göra den dagen? Äta? Fika? Har ni några förslag (inte för dyra nu när vi sparar till bröllopet :) )
Vi höres!
/Melody
Hej...
Kollade med min sambo, men han tyckte mer att det var en "tjejgrej" *ler* Tror säkert han följer med om det visar sig att andra killar ska med....*S*
Den 28:e skulle passa mig kanon, men den 14:e kan jag tyvärr inte (30*2-fest).
En idé som både är trevligt och billigt är ju att ha knytis...är det varmt fortfarande så är det ju bara att släpa med en korg och en filt...*ler*
//Mickis
Sorry, hade fel "gubbe" *S*
Jag kan vilken som av dagarna,
lite krux är väl att jag "gissar" att min möhippa kommer inträffa den 28:e(bara en vecka innan dagen D och en vild gissning...) men annars kan jag gärna följa med.
Lilla gubben antar jag inte är 100% intresserad. Han har för övrigt tusen miljoner andra saker att göra så....
Vi ska för övrigt själva få gå på bröllop till helgen. Känns jättebra att "se innan hur det ska gå till" ;)
/ Sess
Hallå tjejer!
Ska vi prova med den 14 september i Västerås?? Vilka kan då?
Mickis, när är du på chatten....så vi kan prata?!!
Hoppas verkligen att detta kan bli av!!
Kram/Melody
Sorry....kan inte den 14:e *snyft*
Melody:
Svårt att träffas här, man vet ju inte när den andra är här...*S*
Mailkontakt kanske kan vara bra såhär i början...jag vill verkligen att det här blir av jag också....=)
mickis_h@hotmail.com
Kram Mickis
Till andra brudar i närheten:
Hoppas fler är intresserade av en BT-träff i Västerås...skulle vara jättekul!!!!!