• karlzone

    BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!

    Ja, det var en fin present. Innan har jag bara kollat efter psalmer på nätet, men det känns mysigare att ha något att bläddra i när man väljer.

  • karlzone

    Hej tjejer!
    Nu var det längesen jag kollade in här, hoppas att allt är bra med alla!
    Jag har också fått en möhippa, och svensexan var samma dag. Vi lurade iväg varandra och båda blev vi riktigt snopna. Det var kul!
    I övrigt går planeringen ganska bra, vi börjar få koll på det mesta tror jag. Ja.. det ska nog gå vägen.

  • karlzone

    Billa, va kul! Hoppas att väntan inte blir alltför lång. Är det nära så att ni kan åka och hälsa på lite innan ni får ta hem vaplisen?

    Majbrud06, hoppas att ni hade en bra dag! Och grattis också!

    I fredags fick jag min andra möhippa! Jag blev så förvånad och glad, det blev en superbra kväll.. Härligt väder och god mat, bubbel och drinkar! Alldeles toppen.
    Jag har världens pirr i magen idag, undrar om det kommer kännas så här hela veckan?

  • karlzone

    Junibrud, ja dagarna är få och de går fort. Det känns härligt och läskigt på samma gång. Lite ofattbart, konstigt nog, för man har ju haft det här i tankarna under så lång tid nu.. Det är inte länge kvar till juni heller ju. Tiden går så fort. Kul att ni ska träffa kantorn! Själva har vi bara haft mailkontakt, men det har funkat bra det också.

  • karlzone

    Vilka söta namn på valparna!

    Det pirrar ganska ordentligt i magen när man ser den där listan.. Jag har inte kollat alls på väderleksrapporter, men jag håller en tumme stenhårt för att det ska vara någorlunda fint väder på lördag.

  • karlzone

    Majbrud, så fina ni är!

    Vi kommer inte heller att filma i kyrkan, även att jag kan tänka mig att det blir som du säger, att man inte kan ta till sig allt.. men det får gå ändå.

  • karlzone

    Får jag komma med också? Fast jag redan är gift då om allt går som det ska..

    Torsdag 11 maj: Drakdal,Gabbies,Billa
    Lördag 13 maj: Drakdal
    Måndag 22 maj: Billa
    Tisdag 23 maj:
    Onsdag 24 maj: Junibrud2006, riikka, Billa,Mia81, karlzone
    Torsdag 25 maj: Junibrud2006,Gabbies, Billa
    Fredag 26 maj: Junibrud2006 ,Billa

  • karlzone

    Hej tjejer!
    Vilken härlig helg jag har haft! Det kom några små regndroppar när vi åkte från kyrkan, så vi fick fälla upp taket sista biten, men det gjorde inte så mycket. I övrigt var precis allt över förväntan. Vi hade det så bra och det känns så härligt att vara gift. Kan inte låta bli att le varje gång jag tittar ner på min ring, den är så fin tycker jag!

    Ska bli kul med en BT-träff till, synd bara att du inte kan komma, Gabbies!

  • karlzone

    Ja majbrud, det känns verkligen toppen att vara gift! Trodde inte heller att det skulle bli så mycket skillnad, inte när man har varit sambo i ett gäng år före.. Men jag känner mig så otroligt lycklig, och när jag ser samma glädje i hans ögon blir jag alldeles varm. Så härligt!

    Är inte nästa träff den 24/5?

  • karlzone

    Tack! Jodå, allt funkade bra, har inget alls att klaga på. Brunnby är ett toppenställe.

    Kul att du kan komma Gabbies!

  • karlzone

    Junibrud, det låter mysigt med vinprovning! Hoppas att ni hittar något som passar.

    För mig spelar det ingen roll var träffen är, det blir bra med vilket som.

  • karlzone

    junibrud, bra att det blir en liten kuvertavgift, det är ju verkligen inte meningen att du ska stå för allt! Va kul det ska bli!

  • karlzone

    Det var ett tag sen vi uppdaterade listan väl? Och så har det kommit hit lite nya, som gärna får lägga till sig!

    BT-brudar Västerås

    27 maj 2006 - Majje
    27 maj 2006 - I maj
    27 maj 2006 - Nanna L
    3 juni 2006 - junibrud2006
    3 juni 2006 - weddingphoto
    3 juni 2006 - Helle74
    6 juni 2006 - Drakdal
    8.juli 2006 _ Riikka
    8 juli 2006 - allmost wife
    15 juli 2006 ? Lillpysch
    5 augusti 2006-WeddingFairy
    5 augusti 2006 - Hanna Aug6
    26 augusti 2006- Caileag
    2 sep 2006- Mia81
    30 sep 2006 ? hallonpaj
    16 juni 2007 *Sandra*2007*
    7 juli 2007 - Gabbies
    14 juli 2007 - Smurfan_JM
    15 sep 2007 - Billa

    Gifta
    5 juni 2004 - Västerås 2004
    20 nov 2004 kl. 14.00 - november04
    12 feb 2005 - feb05
    1 juni 2005 - yamman
    11 juni 2005 - stråla
    25 juni 2005 - Brud76
    25 juni 2005 - snöret
    23 juli 2005 - Cissi_73
    4 aug 2005 - augustibrud05
    6 aug 2005 - Elfva
    20 aug 2005 kl. 16.00 - Brud aug 2005
    27 aug 2005 - 27aug
    3 sep 2005 - emrika
    17 sep - lillnickan
    4 feb 2006 - petra_2006
    5 feb 2006 - agnelia
    25 feb 2006 - feb.brud
    25 mars 2006 - V-ås gurkan
    22 apr 2006- liebchen
    22 apr 2006 - Fragila
    6 maj 2006 - majbrud06
    13 maj 2006 - karlzone

  • karlzone

    Hej tjejer och TACK för senast! Det var väldigt trevligt.

    Kul att se dig överst på listan, junibrud. Och nu är inte jag längst ner längre.. Tiden bara rusar fram. Hur gick provmakupen? Blev du nöjd?

    En extra kram till dig, riikka, hoppas att problemen löser sig!

  • karlzone

    Härligt junibrud, imorgon smäller det! Snart är du också fru..

    Jag ska också på bröllop imorgon, min kusin gifter sig. Ska bli kul!

    Passar på att önska stoort lycka till ifall vi inte hörs mer idag! Se till att ha en toppendag imorgon. Kram!

  • karlzone

    Va mysigt att hålla på att stöka lite! Behöver egentligen inte säga att ni ska se till att njuta ordentligt, för det kommer ni göra i vilket fall.. men säger det iaf..

    Och du, glöm inte skor och något att ta hem kläderna i!

Svar på tråden BT-träff Västerås - ny tråd nummer åtta!!!!