• solpin­gla
    Äldre 12 Mar 22:54
    14056 visningar
    146 svar
    146
    14056

    Gravid brud - några fler?

    hej på er alla gravida blivande fruar här har ni den till jag gifter mig den 8/7-06 och jag kommer att vara runt vecka 23 och detta är andra barnet
    jag har ännu inte beställt min klänning men står i valet och kvalet med hur jag ska göra vänta eller inte vänta. kläder till resten av mitt brudfölje ska oxå beställas från samma ställe där jag ska köpa min klänning men jag funderar ändå på om jag ska skicka efter deras skräddasydda kläder och vänta ett tag till med att beställa min DRÖMKLÄNNING

    ankil:
    hjälp hur ska detta sluta det är ju min andra hur stor kommer magen att hinna bli på 23 veckor hahahaha det är kanske bara att vänta och se

    kramizz!!

  • solpin­gla
    Äldre 13 Mar 12:40
    #0

    H & A
    måste bara säga att när jag läst det du skrev så fnissade jag vi gifter oss samma dag 8/7-06 och kommer vara i vecka 23 båda två vilket sammanträffande när har du beräknad förlossning

    kolla in denna sida jag tycker klänningen elwing bara är så fin men jag vill ej ha vit klänning annars hade det blivit den men den ligger en del utanför vår budgett oxå :(
    www.mipaform.se/default2.asp

    sen en fråga till er som har msn hur gör ni för att lägga upp bilder och så på groups.msn.com blri man medlem eller jag har ingen koll på detta kan någon vara vänlig och förklara

    kramizz!

  • solpin­gla
    Äldre 13 Mar 17:05
    #0

    ankil

    jaså är det sant för det står ju bara vit på klänningen därför trodde jag att det var det som gällde tyvärr så ligger den lite över vår budgett men vi får se om det blir den ändå det kanske finns någon snäll själ som vill hjälpa till att betala en lite del hoppas kan man ju alltid men jag tror jag får betala själv
    kramizz!!

  • solpin­gla
    Äldre 13 Mar 23:19
    #0

    här får ni mitt mail jag just fick från mipaform hade glömt att jag mailat och frågat dem varsågod alla
    kramizz!!

    Hej Maria!

    Tack för ditt gulliga mail! Vad roligt att du gillar Elwing, det är en av mina egna favoriter också! =)

    Visst ska det gå att få Elwing i annan färg, men då får man ge avkall på de härliga stretchärmarna. Dessvärre finns detta tyget enbart i vitt.
    Men om det skulle vara ok med vanlig chiffon istället så är ju mörk vinröd absolut inget problem.
    De ljusa pastellfärgerna skulle också funka fast då blir nog priset högre eftersom de tygerna jag har i de färgerna är något dyrare. Om du skulle få välja i pastellfärgerna, vilken färg är det då som gäller? Om det är en ljus ljus pastell så skulle man ju också kunna ha ärmarna i ivory chiffon.

    Hör gärna av dig igen så kan vi diskutera vidare hur en eventuell Elwing skulle kunna se ut till dig Maria! Maila gärna eftersom jag inte har möjlighet nu under dagtid att svara i teleofn (högsäsong).

    Vänliga hälsningar
    Therese Pettersson
    www.mipaform.se

  • solpin­gla
    Äldre 13 Mar 23:24
    #0

    H & A

    enligt FL så har jag BF den 10/11 så då kanske jag är i vecka 22 hur som helst så roligt var det att vara så nära och ha samma datum på dagen D vi får vänta och se efter UL hur vi ligger till då hahaha...
    klänningen Elwing skulle kosta 4995kr
    kramizz!!

  • solpin­gla
    Äldre 15 Mar 22:24
    #0

    vad tror ni om denna klänning fast i A-skärning? inte så figrunära eller vad kan man tänkas göra med den? tips mottages tacksamt

    kramizz!!

    letar vigslering men ingen vill ta åt sig och göra den blir galen!!!

  • solpin­gla
    Äldre 15 Mar 22:25
    #0
  • solpin­gla
    Äldre 16 Mar 11:29
    #0
  • solpin­gla
    Äldre 16 Mar 11:31
    #0

    japp nu funkar den ös på med tips om vad jag kan göra med denna klänning

  • solpin­gla
    Äldre 18 Mar 21:42
    #0

    kattkatt:

    skickar styrke kramar till dig så du orkar gå vidare och tänka framåt.
    kamizz!!!

  • solpin­gla
    Äldre 21 Mar 13:32
    #0

    H & A
    fy va hemskt jag skickar massa massa styrkekramar till dig

    kramizz!!

  • solpin­gla
    Äldre 21 Mar 13:32
    #0
  • solpin­gla
    Äldre 22 Mar 18:33
    #0

    idag lycklig jag ahr haft kontakt med den som sak göra våra kläder och min dröm brudklänning hon har till och med gjort två ritningar på den just för min skull men ändrad så att jag kan ha bäbismage i den jag höll på tappa hakan när jag fick mailet för dig som vill se klänningen/arna maila mig på lillis73@msn.com

    kramizz!!

  • solpin­gla
    Äldre 6 May 12:44
    #0

    tyvärr lämnar jag denna tråd för jag har precis fått konstaterat missfall eller MA åkte in akut igår för jag blödde och då hade fostret gått under redan v9+5 och jag trodde jag va i v13+1 *gråter* ska skrapas på måndag 8 maj

    lycka till alla ni som kommer att få ha era stora magar i brudklänningen
    kramizz!!

  • solpin­gla
    Äldre 14 May 23:08
    #0

    Tack alla för er omtanke och era kramar de hjälper
    jag tar nu en dag i taget men det går framåt och jag har ju som sagt ett bröllop framför mig som ska planeras och det kommer att bli en lycklig dag.
    förövrigt hoppas vi på barn sommaren 2007 istället
    kram på er alla igen

Svar på tråden Gravid brud - några fler?