Är allt borta nu? (Efter serverbytet idag.)
Jag försöker komma åt vår gästlista i brudparsverktygen men alla mina inställningar är puts väck.
Kommer det komma tillbaka eller är allt förlorat nu?
Jag försöker komma åt vår gästlista i brudparsverktygen men alla mina inställningar är puts väck.
Kommer det komma tillbaka eller är allt förlorat nu?
Har skickat ett mail till Patrik här på BT nu ivf, de kanske inte har märkt att något är fel?
Nu har jag mailat och frågat dem, får se om jag får ngt svar.
Skulle ju stå: Inte vet att man måste klicka i automatisk inloggning
Insåg nu också att det inte fungerar med att de trådar jag skriver i läggs till mina favoriter.
Va bra att ni skrev här att man måste trycka på automatisk inloggning, kom mig inte in annars och begrep inte hur ni kunde komma er in här!
Tiger72: Var har du den rutan i brudpar och verktyg?
Samma här....fast i slutändan vill jag inte ha automatisk inloggning så jag undrar hur det blir sedan?
Tusen tack för tipset med att kryssa i automatisk inloggning. Jag har försök komma in hela morgonen men inte lyckats.. men nu kom jag äntligen in!! Vad har dom gjort med BT under gårdagen?? Irriterande när man inte kommer in och allt verkar ha försvunnit...
Någon som har fått nåt svar ännu från BT? För jag såg precis detta... jag kan logga in och se mina favoriter och göra inlägg i forumet MEN jag kommer inte åt ett enda verktyg på brudparssidan!!! Hela min planering och budget och gärstlista är BORTA!!!
Har all er information också försvunnit under "Brudpar & Verktyg" ???
Vår bordsplacering är borta, gästlistan är borta allt är borta och vi som börjat fått in svar *buuuäähhh*
Det finns ju ingen automatisk inloggningsknapp under "brudpar & verktyg" så hur ska man göra då????