Inlägg från: bröllops häxan |Visa alla inlägg
  • bröllops häxan

    Sundsvallsträff

    Pellesbrud: :) förklara hysterisk, hihi...*L*

    Mea: hoppas du mår bra. Sänder lite energi genom etern.

    Då är vi i Stockholm samma helg :D JAg ska träffa min sömmerska. Är lite närvös faktiskt.

  • bröllops häxan

    Aj då! verkar som jag missade en trevlig kväll :D
    Var och är fortfarande i Uppsala. :)

  • bröllops häxan

    Jag kommer till sundsvall nästa fradag( 19). Man kanske kunde ta det då? :)

  • bröllops häxan

    jaaa :) På dagen då eller? Vi ska åka kl 15.00 till kyrkan och täffa kantorn. Kanske runt 12.00 eller 13.00? Det skulle vara så roligt :D

  • bröllops häxan

    Käka lunch. Annars så kanska jag kan runt 18.00. Men lite svårt att beräkna när vi kommer tilbaka från Fränsta bara. :)

  • bröllops häxan

    Junibruden82: Jag ska inte dit men med vad ska du ha hjälp med? Vart åker du ifrån?Det är väll 35 mil till Umeå från S-vall eller?

  • bröllops häxan

    Pellesbrud : Smart smäller det :D:D:D Närvös? Hade varit så kull att träffas ett gäng innan din dag kommer ju :)

    Junibruden82: Då förstår jag *L* Men snart öppnar väll ikea i haparanda va? Det blir ju liiiiite närnare :) Fast ni hinner ju gifta er före det **L*

  • bröllops häxan

    Pellesbrud : Hur går planeringarna och planerna? :) Har allt löst sig?

  • bröllops häxan

    Vad skönt att allt flyter :D

    Jo då. Det närmar sig här å. Min klänning håller på att sys upp och menyn är inte bestämd än men vi fick tag på världens godaste tårta. Sen så är det lite programblad och festprogram kvar. Men hey, det är ju hela 3månader kvar. :D

    Vad blev det för ring då? Har du nå´n bild?

  • bröllops häxan

    :) Det är från Eclair i Skönsmon. Rekomenderas varmt. Konditorn bakar värkligen med hjärtat. Den ända i stan son gör mousse tårtor( vad jag förståt.) Personligen så gillade jag inte vitchokladmoussen. Men det är ju en smaksak. Du kan köpa bakelser med olika smaker så vet ni hur alla smakar innan ni beställer. Men en varning för sockerkickar och ett litet lätt illamående för att dom är så goda att du måste smälla i dig alla på en gång. :D

  • bröllops häxan

    Åh vad roigt. Lycka till nu och hoppas att ni båda mår bättre !

  • bröllops häxan

    Tyväär så kan jag inte då, måste vara i H-sand i veckan. Men jag är i stan i morgon(lördag) för att handla en torselett och skulle så gärna villja ha en shopping vänn för mina bröst och jag är inte riktigt överräns. :)

  • bröllops häxan

    Har varit på stan en sväng idag och kollat efter torseletter (eller vad det nu heter :)) Första jag provade satt som en smäck. Så snygg, och så dyr :) haha. Men det är den värd.

  • bröllops häxan

    Pellesbrud : Jag kan ta en fika på tis (imorgon) är tvungen att åka in till S-nall i allafall :)
    Runt 14.00 tiden kanske?

    Någon mer?

  • bröllops häxan

    Södermalm, Östermalm, Sidsjön, Mårtensro, Haga, är det aldra finaste :)., tycker jag..:)

    Med risk för att stöta sig med nå´n så får du gärna skriva till mig på cici_ric@hotmail.com så kan jag berätta om ställen ni inte vill bo på eller om du vill fråga om ett område ni är intreserade av ett hus...

    :)

  • bröllops häxan

    åhhh vad kul. Möhíppa på gång? :D

    Hoppas allt blir kul...

    :)

Svar på tråden Sundsvallsträff