• Hoppas på ett ja

Oj vad många 12:e augustibrudar det är här

Vad lustigt att det är så många som ska gifta sig just det datumet. Jag ville gifta mig då, men eftersom det datumet var fullbokat i Järvsö så fick det bli helgen efter alltså den 19:e. Är det några brudar med det giftasdatumet också här eller ska alla gifta sig den 12:e .

• Svar på tråden Oj vad många 12:e augustibrudar det är här
  • Sanna Panna

12 aug här med!!
    Rent krasst blev det den 12:e därför att vår son börjar skolan den 21 augusti. Vi hade först tänkt den 19:e men då hinner vi inte åka iväg någonstans så därför blev det en vecka tidigar. NU känner jag mig jättenöjd över det!

• Uller

12 augusti. Hade tänkt den 5 augusti men lokalen som vi ville ha festen i var bokad då så vi fick ändra oss

• Izunia

Vi hade ocksa tänkt 5:e först men min m2b jobbar hela juli och ville vara ledig lite innan!

• Zozo

Haha; 14e för oss.. och det är vi rätt ensamma om hittills.. men a andra sidan gifter vi oss även den 8/7 och det är vi inte ALLS ensamma om!

• marro

Ska ni gifta er 2 ggr? *förvirrad*

• Zozo

Japp!
    Rent administrativt den 8/7 (pa förmiddagen med bara nagra vänner) och sedan med borgmästaren och fest den 14/8..

Här i Frankrike är det lite komplicerat, sa vi var tnugna att göra sa för att fa till det med festen där vi ville ha den och ända giltigt äktenskap

• marro

Aha då förstår jag :) Var i Frankrike bor du?

• Zozo

Bor i Parisregionen men gifter mig (naja, andra gangen da..) nere i Bourgogne.. Jättemysigt!

• Zozo

Först tyckte jag det blev jobbigt med tva ggr men sedan.. ja, man far ju liksom njuta at det hela dubbelt upp da! (Även om vi inte gör ngt stort av det första gangen)

• CTS

Grattis alla 12 augusti brudar!

Själv gifter jag mig en vecka senare...

Vill bara göra ett litet inlägg för er som gifter er i GBG området. Tänk på att det är VM i stan och att det kan ta längre tid att ta sig fram i stan, bara ett tips i planeringen

• Beckhams matte

Hej allihop!

Vi gifter oss också den 12 augusti i år (det är då fyra år sedan vi träffades första gången)i Skåne vid Ringsjön. Prästen kommer dit och viger oss vid strandkanten. Jag längtar såååå!

Svar på tråden Oj vad många 12:e augustibrudar det är här