Inlägg från: solrosblad |Visa alla inlägg
  • solrosblad

    Norrköpingsbrudar 2006 Fortsättning

    Men vad trist...jag hade tur som fann min klänning redan andra besöket i brudbutikerna. Fast jag hittar massa andra snygga skapelser hela tiden iaf...men, jag ska INTE prova ngr andra klänningar, risken är nog stor att jag börjar vela och det har jag inte tid med
    Just nu är det lugnt med planeringen, vi ligger bra till tidsmässigt. Men nästa vecka ska jag köpa lite till albumet jag ska göra åt min gubbe i morgongåva. Funderar på att kika in på pysselbutiken och få lite seriös hjälp, jag har idéer men det är inte lika lätt att få till det snyggt irl Jag är ingen pysseltant precis...
    Jag håller på att söka sem vik så jag hoppas att jag kan få jobba lite i sommar, helst heltid förstås.

  • solrosblad

    Härär det oxå lugnt på planeringsfronten. Men vi ska oxå suga tag i festprogrammet, jag har kommit knappt halvvägs.

    Vet ni vad det kostar att lämna i på tryckeri? Det blir ju en del sidor att skriva ut på skrivaren här hemma så det kanske kan löna sig att lämna in på tryckeriet ist...

  • solrosblad

    Linköping alltså menade jag... Fast det är ju ett tag kvar till okt, så efter sommaren borde de få in lite höst nytt oxå...

  • solrosblad

    Har du prövat ngr klänningar eller bara kikat på dem? Jag hade en bild av hur min klänning skulle se ut, men sen när jag provade liteolikamodeller hittade jag den som känds rätt för mig som person, och figur Jag ska se om jag hittar länken till alla klänningarna så kan du ju kanske hitta ngn modell som du sen kan låta sy upp

  • solrosblad

    Jag är hemskt sugen på en dejt med er tjejer Nyfiken på era bröllopsbestyr...och på att dricka latte

  • solrosblad

    Tjejer
    Vi ska ha solist i kyrkan. Sambon och jag ska ha en sång för oss och en sång för lillan som ska döpas samtidigt. Men jag skulle vilja suprisa honom med en sång till, blir det för många solo sånger? På dopakten vill vi även ha pipps sommarvisa som alla ska sjunga. Räcker det med en dop och vigsel psalm och sen att präller pratar lite?

  • solrosblad

    Tydligen inte Det verkar segt att få med alla.
    Är det bara vi som är sugna på att bolla lite bröllopsfunderingar med varandra?
    Funkar det bättre en lö-söndag fm ist?

  • solrosblad

    Jag kan oxå då, efter kl 17. fast jag kan även ses en helg om det funkar för er.

    felicia, jag vet inte vad du vill ha, slöja, tiara och sånt eller? Jag tror utbudet är samma i de tre butikerna som finns

    helenekl, jag är ledig oxå de flesta dagar så jag tar gärna en latte på stan ngn dag, tänkte även göra ett besök hos pysselpassion och handlalite kul där om du vill följa med?

  • solrosblad

    Ingen aning ang tråd för 2007. Tror inte det. Det går och kolla om du väljer område Norrköping/Linköping då kommer alla aktuella trådar upp.

    helenekl, jag ska jobba och rida på måndag och jobba på tisdag. Fast jag slutar vid 15 tiden tror jag, onsdag, torsdag och frdag är jag fri Fredag den här veckan oxå, jag har bara min minsta hemma, sambon är iväg och kommer på kvällen, så....tid finns

  • solrosblad

    egentligen är det ngt möte med ena ungens scouter, men jag vill hellre träffa er Det verkar som onsdagar hos oss här hema är mötesdagar helatiden, och nu skiter jag i att gubben måste iväg!!

  • solrosblad

    Ja, den ligger på samma gata Jag kommer oxå, sambon tar med minstingen på mötet, och jag har äntligen fått en egen bil så nu kan jag åka vart som helst hehe... Ingen som är allergisk mot häst? Jag ska försöka hinna byta kläder, fast jag kanske inte hinner duscha. Fast om ngn är allergisk struntar jag i stallet
    Åh, vad roligt att få träffa er, och jag är supernyfiken på hur långt ni kommit i planering, och när det sker osv...

  • solrosblad

    Var det här som ngn visste om en sömmerska i stan som hade bra priser? Jag skulle behöva fåhjälp av en sykunnig att göra lite ändringar i minstingens klänning.

  • solrosblad

    Håller utkik efter dig
    Jag ska äta en bakelse och fira att jag är sååå lycklig

  • solrosblad

    Det finns alltid ngt att fira, du får fira att det äntligen blir en träff

  • solrosblad

    Man kanske kan få låna ett "brudpar" och ställa på bordet? Då kan ju den/de som kommer först fixa det.....

    Jag har med min ena tös en liten stund, så oss känner ni nog igen, vi ser ut som två bonnjäntor Det blir tajtmed tid för mig så jag kommer nog tyvärr stallklädd, fast jag tror inte vi luktar så mycket. Jag tvättade våra kläder efter förra omgången i stallet, det är nog mest lite damm.... Det är inte ngn som är allergisk va????

  • solrosblad

    okej, nu fick jag ett ansikte på er, och det var nice Fast vem som var vem missade jag.
    Jag var iaf den där stressade och mycket försenade blivande bruden som kastade i sig en macka på röda Jag var tvungen att åka hem och duscha och byta kläder efter stallet, jag var dyblöt och frös. Helenkl satt ju brevid mig, men vem satt brevid henne, vem var det av er som blev hämtad och vem var den brevid henne osv

  • solrosblad

    okej, var det du som satt brevid henne med rutiga skorna
    23, längesedan man var 23, fast jag kännermig inte en dag äldre än 25, iaf emellanåt hehe..

Svar på tråden Norrköpingsbrudar 2006 Fortsättning