• Proppen81

    BT-träff-Stockholm-2006 brudar

    Hej Jag sak gifta mig i sommar o funderade på att komma på träffen den 6e.. men jag måste kanske ta bilen.. vet ni om det finns någon parkering i närheten?

  • Proppen81

    Hej! oki tack då borde man kunna parkera där! Jag kommer gärna!!

    BT-träff
    Torsdag 6 april
    kl 17.30 på Creem, Karlbergsvägen
    1. micropop
    2. Sweety .
    3. blivande fru strömstedt
    4. Sunshine Girl (kommer om allt går vägen)
    5. Lilltrolle
    6. kenzo (ska försöka komma)
    7. Proppen81

  • Proppen81

    Ser verkligen fram emot imorgon! Ska bli så roligt!!:)
    Lägger in mitt datum mitt i listan där det ska vara!

    *Sunshine Girl - 24 juni, Katarina kyrka, Hasselbacken i Stockholm
    *Proppen81 - 7 juli, Häringe Slott, västerhaninge
    *micropop - 15 juli, Kungliga Borgen på Gärdet
    *Lilla-Angelina - 5 augusti, Bromma kyrka, ängby Slott Stockholm
    *Gumsestumpan - 11 augusti, Råneå Kyrka, Melderstein Herrgård (Råneå
    *Lilltrolle - 2 september, Vallentuna kyrka, Mathiasgården

  • Proppen81

    jäklar.... jag glömde helt bort att vi skulle träffas....*sucka* Jag som verkligen ville komma.... jaja vad är en bal på slottet?? Jag får se fram emot vinkvällen!!!:)

  • Proppen81

    hihi.. ska bli så kul att träffa alla på fredag!!:) Ser verkligen fram emot det!:)

  • Proppen81

    Hej Hej hallå alla!! Får tacka för en oerhört trevlig kväll! Det var så kul att träffa er!!

    Sweety: Det var jag som glömde den, men det är inte så bråttom med den så vi kan ta det en annan gång!

    Sunshine: Min mailadress är sofia_s81@hotmail.com . Glöm nu inte att skicka de där bilderna!!!

    Hoppas vi kan ta en fika snart eller något sådant!!:)

  • Proppen81

    Fika låter alldeles utmärkt.. jag tror att måndagen passar mig bäst!Så jag hänger gärna på då...

    Sunshine: hmm det var synd... men jag hoppas du hittar dem!!

  • Proppen81

    BT-träff
    Måndag 22 maj
    kl 17.30 på Creem, Karlbergsvägen
    1. Proppen81

  • Proppen81

    utomhus är en bra ide!:) det skulle vara trevligt!!:) Mig spelar detingen roll var vi är någonstans..

  • Proppen81

    Det borde väl nästan ha öppet, men vi kan väl tröffas vid creem iaf? Så kan vi tillsammans avgöra om det är tillräckligt fint väder att sitta ute i?

  • Proppen81

    gaaaah... sitter hemma en lördagkväll o önskar jag var ute o dansade rumpan av mig på något bra ställe... *sucka* Kan vi inte träffas och göra det någon helg?? SNÄÄÄÄÄLLA?? Det var så länge sen...

  • Proppen81

    Sunshine: Låter som en underbar ide! Jag är så fruktansvärt sugen!!:) Har setat för mig själv och dansat framför datan... desperat va? Vi kanske kan bestämma närmare när vi fikar??
    Ojdå.. det låter verkligen som om du har fullt upp!! Jag avundas dig inte om jag säger så...:) jag skulle bli tokig om jag sov så lite.. Det är tur att det "bara" är 4 dagar! :P Ska bli så kul att träffa er igen!!:)

  • Proppen81

    hehe jag höll på att få panik när jag trodde jag dubbelbokat mig den kvällen.. men som tur var så var det veckan efter..*pust* jag VÄGRAR missa en fika till.. det är tillräckligt illa att jag glömde den förra... *Sucka* men men..

    jag börjar bli lite nervös nu! har hämtat ut ringen och ska på första klänningsprovningen(i riktigt tyg) på onsdag... Jag vet inte hur jag ska göra med rispåsar o sånt.. jag har funderat på att ha såpbubblor istället, men då känns et som om jag härmar en kompis som gifte sig förra sommaren...*sucka* hur ska ni göra?

  • Proppen81

    _sus_: det låter jättebra!:) jag är själv lite vilsen när det kommer till psalmer...

  • Proppen81

    jupp det gör vi!! Ska bli såååå rolgit! Har så många frågor och behöver smakråd! Litar på er!!:)

  • Proppen81

    Sweety: låter jättebra det.. annars är det ingen brådska.. vi har fler öppnare som fungerar sålänge... stressa inte hjäl dig för att hinna..:)

  • Proppen81

    Hej och tack för en trevlig fikastund!!:)Kul att träffa er!:D Hoppas vi kan ses fler gånger och att andra hänger på!:)
    Jag är fortfarande sugen på att dansa, Sunshine!! Såg ju fram emot att få bestämma ett datum ju!!;) Nåja det går ju att ordna ändå!
    Tack för korkskruven, Sweety... Kul att du komen stund iaf!:)

  • Proppen81

    Nu tjejer är jag VERKLIGEN sugen på att gå ut och dansa!
    Skulle vara verkligt roligt att träffas och göra det.
    Själv föreslår jag antingen nu på lördag (den 3:e) eller nästa lördag, den 10:e.

    Någon som har lust att hänga på?

Svar på tråden BT-träff-Stockholm-2006 brudar