• Lanzara

EFTERLYSES: brud m. röda blomdetaljer uppe på klänningen

Hon hade en vit brudklänning, med röda blomdetaljer uppe som sagt. VÄLDIGT fin klänning, jag skulle gärna ha något liknade...

Jag vet att jag har sett hennes bilder här, men kan inte hitta dem nu! Jag tror att det var ett septemberbröllop (iaf. höst)... Mannen hade glasögon och hon uppsatt hår och vita blommor i brudbuketten.

Känner någon igen sig eller vet var hennes sida fanns???!!! Jag skulle så JÄTTEGÄRNA vilja se bilderna igen.

TACK på förhand!

• Svar på tråden EFTERLYSES: brud m. röda blomdetaljer uppe på klänningen
  • Lanzara

Ja Den var oxå fin, om än inte likadan... Men den påminde... Tack!!!

• Lanzara

Vicky82: Den va oxå fin!!

Jag har bestämt mej... Röda detaljer ska de va....

• Vicky83

Lanzara:

Ja, jag har också förälskat mig i de röda detaljerna och det är därför det blev denna klänning.

• dojjan

Denna klänningen säljs fortfarande!!
    Såg den i affären Palm Design i Malmö i veckan.
    palmdesign.se

• Lanzara

Just det... Klänningens märke fanns inte bland märken på klänningarna de säljer (men det var ju iofs bara "t.ex"!) Malmö ligger tyvärr lite långt borta... Jag bor i Finlad, men TACK iallafall!!!

• filipelin

Jättefin klänning, har hittat en annan med röda detaljer på www.lilly.nu/sid9.html
    En Nixa-klänning som man tyvärr bara får se bakifrån, men den har jag förälskat mig i.

• BrendaStarr

Den är jättefin, jag har hittat andra med röda detaljer på www.venusbridals.com, jag funderar på att köpa modell AT 168... Ifall någon undrar...

• dubbelbröllop05

Jag har klänningen som TS söker och jag kan tänka mig att sälja den.
    Jag bor i Sverige men är från Finland och dit ganska ofta så det går också bra.

• Lanzara

dubbelbröllop05

Intressant! Dessvärre är det ganska länge tills jag gifter mig (nästan 2 år) och smaken KAN ju ha ändrats tills dess. Men jag gillar den verkligen.... Vad har du för nummer? Har du bilder från bröllopet. (vore skoj att se! )

• Lanzara

dubbelbröllop05

vad otroligt vackra ni var!!! Och klänningen var ju (naturligtvis) den jag hade tänkt mig!! Snygg frisyr hade du också!

Dessvärre har jag storlek 32/34 så den blir kanske lite för stor även om jag skulle sy in den... Men ifall du vill ha sålt den tror jag att du får det hursomhelst, den klänningen är bara FÖÖR snygg Dessutom e ju röda detaljer ganska populära just nu...

• dubbelbröllop05

Åh tack...ja det kan hända att det blir för mycket att sy in.

• Netta79

Lanzara

Jag hade också velat ha röda detaljer på min klänning, men de jag hittade hade FÖR mycket rött. Så det blev en annan. Men hoppas att du hittar din drömklänning, du har visst ännu tid att leta.

• Lanzara

Netta79

Jadå, de tror jag säkert att jag gör!!
    Kan faktist hända att det trots allt blir en helvit, även om jag var helt på det röda ett tag!

Svar på tråden EFTERLYSES: brud m. röda blomdetaljer uppe på klänningen