• Lanzara

EFTERLYSES: brud m. röda blomdetaljer uppe på klänningen

Hon hade en vit brudklänning, med röda blomdetaljer uppe som sagt. VÄLDIGT fin klänning, jag skulle gärna ha något liknade...

Jag vet att jag har sett hennes bilder här, men kan inte hitta dem nu! Jag tror att det var ett septemberbröllop (iaf. höst)... Mannen hade glasögon och hon uppsatt hår och vita blommor i brudbuketten.

Känner någon igen sig eller vet var hennes sida fanns???!!! Jag skulle så JÄTTEGÄRNA vilja se bilderna igen.

TACK på förhand!

• Svar på tråden EFTERLYSES: brud m. röda blomdetaljer uppe på klänningen
  • Lanzara

JAAAAA!!!!

Jag hittade det...

www.sahlholm.se/foton/index.html

Visst är klänningen (och de) vacker???

Ifall du Anna är här... eller någon annan som vet något om klänningen vore jag väldigt tacksam om ni tar kontakt!!!!!!!!!!

• Dalabrud-07

Oj, vilken fin klänning!
    Vill också ha en med röda inslag och har letat efter en.
    Så jag vill gärna veta vad det är fär klänning.

Tack på förhand!

• Lanzara

mm... tror att jag startar en ny tråd för att efterlysa henne nu när jag vet vad hon heter... Hoppas bara att hon som vissa andra som gift sig blivit så beroende av BT att hon fortsättningsvis hänger här...

Jag är nämligen helt förtjust i den klänningen nu och kan knappt tänka på annat!!!

• Dalabrud-07

Låter jättebra!
    Du får gärna lägga en länk....

• förhoppningsis

är inte det där en Bonnie klänning?
    tror den finns utan axelband oxå

• Lanzara

Ska kolla in de genast!!

• Maira

Hej,

Tack för allt beröm!
    Klänningen är en Imogené och jag vet faktiskt inte om de säljer den fortfarande. Jag ska dock sälja min om någon är intresserad...

/Anna

• Lanzara

Jaa! Du är här, vad bra!!!

Jag tycker bara den är så otroligt fin... Synd att ifall de inte säljer den längre, skall kolla runt lite...

Får man fråga vad du betalade?

• förhoppningsis

tror den finns som kopia på Ebay, iaf liknande

• Maira

Nypris var ca 7500 kr, sedan tillkommer extra underkjol och justering hos sömmerska.

Svar på tråden EFTERLYSES: brud m. röda blomdetaljer uppe på klänningen