• WendelBride

    någon i 19-20 årsåldern?

    Hej! Jag undrar om det finns några brudar i min ålder. Typ 19, 20, 21.

  • Svar på tråden någon i 19-20 årsåldern?
  • WendelBride

    jaha vad roligt, jag gillar det med spetsen nertill. Du hade hittat fina väskor oxå, det har jag inte köpt nån än

  • Sanasol

    Jooo... gillar väskorna! :D Har du tänkt dig nåt liknande eller?

  • WendelBride

    Jag måste gå och lägga mig nu, men vi hörs väl...hejdå

  • *ida*

    Hej! Här är en ung brud till. Jag är 20, 21 när vi gifter oss den 17 juni i år! Min Blivande är 27 och vi förlovade oss på julafton! Så vi har inte haft så lång tid på oss att planera, men börjar äntligen känna att vi kommer att hinna med allt som måste göras!

  • Ida<3stefan

    Hej hej!
    jag är 21 och gifter mig i sommar... har ni fått höra några kommentarer om att det är för tidigt?

  • MissRodriguez

    Jag är inte 19 än men fyller i oktober, ska gifta mig i juni:)

  • Ida<3stefan

    WendelBride: okej.. ja men man känner ju i hela kroppen att man träffat rätt person.. så jag tycker de e lagom tidigt.. ni har ju iaf varit tillsammans ett tag.. vi har varit förlovade i snart tre år och har varit tillsammans i nästan fyra när vi gifter oss..

    Går de bra med all planering för alla då?

  • frueriksson

    Här är en till *räcker upp handen*
    jag är 19, kommer fylla 20 månaden efter stt vi gift oss, han är 22.:)

  • WendelBride

    Sanasol: Det går väl bra. Vi har hittat kläder till brudgummen nu. Tärneklänning är värre eftersom jag vill ha en grön det är lite sent ute nu oxå, men det får tärnan fixa själv. Sen har vi lite problem med att få tag i prästen men ag hoppas att det löser sig.

  • WendelBride

    frueriksson:
    Jag kommer fylla 20, fyra månader efter vi har gift oss. Min blivande fyllde 20 i jan. Hur länge har ni vart tillsammans? och när gifter ni er?

  • Ida<3stefan

    WendelBride
    den 29 juli smäller de.. de går väl okej med all planering men vi har en hel del kvar att göra.. mina kläder är klara i alla fall.. kyrkan o festlokal är bokade.. köpt material så vi kan göra inbjudningar.. ja.. så mycket mer än så har vi nog inte gjort... beställa catering är väl de vi måste ta tag i nu...

Svar på tråden någon i 19-20 årsåldern?