fasta
jag har bestämt mig för att fasta från och med imorgon - noch nej det spealring ingen roll vad ni andra säger- jag ska göra det! bara undrar ifall någon annan har gjort det och hur det va? HUR MYCKET GICK NI NER? SÅG MAN SKILLNAD?
jag har bestämt mig för att fasta från och med imorgon - noch nej det spealring ingen roll vad ni andra säger- jag ska göra det! bara undrar ifall någon annan har gjort det och hur det va? HUR MYCKET GICK NI NER? SÅG MAN SKILLNAD?
Jag har aldrig gått på "riktig" fasta...bara med proteindrycker men jag kan säga om "vätskefasta":
VAR NOGA med att följa ALLA råd om fasta! Det är inte bara att dricka juice och vatten och tro att det ska funka...
Att fasta är superbra för att rensa ut kroppen! Dock är det ingen bantningskur... Visst går du ner tillfälligt men det är bara vätska och det kommer inte vara :)
Många många människor fastar varje år och det är som sagt nyttigt bara man följer alla råd :)
Om du ska fasta i syfte att gå ner i vikt rekommenderar jag att du gör det med pulver anpassat för detta. Då tror jag du får bäst resultat för minst lidande. Kolla in någon av cambridge, eller nutrilett trådarna. Många där har gått ner många kilon och för många har det gått väldigt fort!
Jag började fast en gång och det började jättebra. Men OJ vad ont jag fick i njurarna efter några dagar. Kontakta en läkare som sa att alla njurar klarar inte av så mycket vätska så hon avbröt min fasta. Blev bra direkt när jag slutade ddricka så mycket.
Så var uppmärksam på det, alla njurar är inte gjorda för fastning.