Ellipse klikken??
Hej!
Är det någon här inne som har varit på Ellipse klinikken? De gör så kallat ultra shape en annan variant på fettsugning.
LÄS här! Verkar för bra för att vara sant....
www.ellipseklinikken.se/ultrashape.asp
Hej!
Är det någon här inne som har varit på Ellipse klinikken? De gör så kallat ultra shape en annan variant på fettsugning.
LÄS här! Verkar för bra för att vara sant....
www.ellipseklinikken.se/ultrashape.asp
jag har varit på kliniken och har bara gott att säga om stället..! har däremot inte hört något om det du vill testa
ok. För man fråga vad du gjorde..=)
Ringde dit förut och de var verkligen trevliga. Ska dit nästa Fredag! hihi spännande!
hoppas metoden är så bra som den verkade! =) du får skriva sen..!
Vad kostar det?
Det kostar mellan 5000-7000 :-
Inte dyrt om det funkar...
Hej har kopierat mitt inlägg från en annan tråd.lite info kring Ultra Shape...
Hej,
Jag blev utvald att gå vidare i en undersökning på akademikliniken.Jag skulle bli testpatient under 6 månader där man då gör 3 behandlingar Ultrashape. Jag kan berätta den infon som jag fick... ett område stort som en manshand behandlas under 2 timmar detta kostar
10 000 kr! Resultatet är att man kan minska 0-2 cm. Ingen av försökspersonerna som hittils pröva metoden har uppkommit till maximal cm minskning. Eftersom metoden är relativ ny så vet man inte varför vissa personer inte alls svarar på ultrashape dvs inte minskar alls. Om man skall ta bort höfter så är det mycket dyrt och ganska meningslöst...för man kanske inte ens minskar....Därför tyckte personalen att det är billigare att fettsuga ex höfter och man får ett resultat direkt. Man är INTE garanterad ett reultat med Ultrashape. Jag valdes bort tillsist pga av att jag fött två barn med kjesarsnitt och resultatet av undersökningen skulle inte direkt ta bort den lilla bullen under naveln. ja det var lite info från mig....hoppas att det hjälp
Hej! Har under följande tråd skrivit ett väldigt långt och uttömmande svar om Ultrashape:
www.brollopstorget.se/Forum-2-33/m1432989.html
Har bl.a. varit i kontakt med dr. Wachenfelt som ansvarar för behandlingen på Akademikliniken. Har även pratat en hel del med Lena som driver Ellipse-kliniken. Har varit kund hos Lena på Ellipse i flera år (hårborttagning, är jättenöjd!!!) och har EXTEMT goda erfarenheter av dem. Min erfarenhet är att de är väldigt trevliga, tillmötesgående och seriösa. Dessutom har de ju väldigt bra priser på både Ultra-shape och hårborttagning (det jag gjorde hos dem). Sammantaget tummen upp från min sida alltså !