• augustibröllop-06

    Ny träff!

    Hej svej!

    Först vill jag tacka alla för en supertrevlig träff på Zorbas! Känns som ett härligt gäng tjejer att umgås med!

    Nästa träff blir torsdag den 2/3 kl.18 hemma hos mej. Maria, Fia och Lina vet ju redan om det och hur ni hittar hit (eftersom ni va på Zorbas!) och jag utgår ifrån att ni kommer!? . Ni andra får skriva här så kan jag ju maila en "vägbeskrivning" och förklaring till hur ni hittar (ligger mitt inne i stan).

    Jessli- Hoppas att tentan går bra i morr´n och att du kan komma den 2/3 trots tenta dagen efter!

    Ninn- Hoppas du kan den 2/3 nu då, men det kan du säkert eftersom du skrev det!? Det är ett gott gäng tjejer, så du har något att se fram emot!

    Sandra- Hur går det för dej? Trodde du skulle varit med i kväll, synd att du inte kunde det! Kan du den 2/3?

    Tjolahopp så länge!
    //Em

  • Svar på tråden Ny träff!
  • Lill Fia

    Hallåjsan!
    "M"-tack för infon. Du får berätta mer den 28:e om Änglamat. Kanske kan anlita alla här för min stora ångest - dukning och dekoration!? ;o).

    Jo, Jönköping var en höjdare. Party på hög nivå och vi sjöng (vrålade) så vi var helt hesa dagen efter ;o). Tur att hon inte hade några grannar ;o)

    Ja, blir kul att ses den 28:e. Ska kolla lite kläder till mannen i helgen tror jag och ev. bestämma vilka stenar som ska sättas i ringen.....ingen rast ingen ro ;o)

    Ha en kul helg ifall vi inte hörs innan

  • augustibröllop-06

    Lill Fia- Kollade med Kallskänken (eftersom vi ska anlita dem) och dem fixar dukning och sådant om man vill...men nu kanske ni redan bestämt er för Änglamat!? Det löser sig säkert på något sätt ändå! Visst kan du hyra in oss!!

    Snärtan- Gud va avis jag blir, Gran Canaria vore ju inte fel just nu...i detta tråkiga och gråa vinterblask. Hoppas du får en riktigt skön semester! Klockan 18 sade vi den 28/2!

    Vad ska ni andra tjejer göra i helgen? Någon bröllopsplanering? Här jobbar (ja, jag har ju praktik även helger!) vi båda två, så det blir väldans lugnt på den fronten....med bröllopsplanering alltså!

    Kram//Em

  • Jessli

    Hej på er!

    Snärtan - du har redan åkt, men jag hoppas verkligen att det blir en härlig resa! :) Som Em skrev, det hade inte varit dumt att åka iväg nu mitt i vinter, snö och mörker...

    Själv ska jag varva ned lite i helgen och bland annat sitta med vårt festprogram. Håller på och klurar på vad vi ska ha med där... (Jag skriver "jag" eftersom sambon är bortrest - annars skulle han ha varit mer involverad :))Kanske kan jag få några bra tips av er tjejer den 28:e? Kul att höra vad ni ska ha med.

    Så lite bröllopsplanering blir det alltså. Har precis varit på Slottet med och pratat med dem med. Ja Em, börjar bli lite nervös nu... inte så långt kvar ändå och har mycket kvar att tänka på! Men det är kul med förstås!

    Hoppas ni får en härlig helg Lill-Fia, M , Snärtan (på Gran Canaria) och Em (delvis på jobbet)!

    Kram J

  • 2/9 2006

    Halloj Tjejer!

    Jag är rädd för att jag inte hinner baka som jag sa... Em, orkar du? Jag har fått en klipptid innan vi ska till dig och jag hade tänkt att fixa kaka emellan jobbet och det...

    Hoppas att ni mår bra! Jag har precis städat bland alla bröllopspapper och sorterat de i en mapp. Mycket blir det... Ska snart i väg på releaseparty på Palace, ska bli trevligt! Ha det så ses vi snart!

    Kramis!

  • augustibröllop-06

    Inga problem "M", jag fixar nåt!

    Hur är det med er tjejer?
    Ska bli jättekul att ses igen!

    Kram//Em

  • Lill Fia

    Hej hej!
    Jo, bara bra här. Lite lugnare på jobbet så det är skönt! Var hos frissan igår och spånade idéer. Blev helt uppstirrad över allt som är kvar att göra.....snart bara 3 månader kvar ju! Men det löser sig nog....bara båda säger JA och det finns tillräckligt med vin så blir det nog bra ;o)

  • 2/9 2006

    Fia, ta det lugnt! Du hinner! Dessutom ska du ju träffa oss snart så vi kan hjälpa dig om det behövs!

    Tack Em! Känner mig lite dum men det blir lite körigt ibland...

    Vi ska träffa Gröna Stugan imorgon och prata catering. Ska bli spännande.

    Ha det!

  • Jessli

    Hej på er!

    Hoppas allt är bra med er! Har precis varit ute och gått i det vackra vädret!

    Lill-fia, så du ska också gifta dig i slutet av maj eller? Vad kul! Tiden går fort... Var också hos frissan i fredags och pratade om olika idéer. :)

    Hoppas allas planering går bra!Ses i övermorgon! :)

    Kram
    J

  • Snärtan

    Hallå tjejer!

    Jag har nu kommit hem säkert ifrån Gran Canaria vi har haft det bra med lite sol och bad. Så nu har man lite mer färg än innan men inte mycket. Syns lite i ansiktet tror jag... ååå det är så drygt att man är en sån blekfis och aldrig får färg!

    Vi kommer ha en kille här som ska fota vår lägenhet på tisdag, han kommer kl.17 så jag kanske kommer lite sent (om inte nån vill hämta mig? ;))

    Ska bli kul att ses igen och jätteroligt att få komma hem till Em!!!
    Ses och hörs!
    Kram
    /Blekfisen-Lina

  • Lill Fia

    Hej hej!

    Jessli-Gifter mig den 3 juni så det blir lite efter dig då?! Fixade iallafall kläder till sambon igår så en sak till att stryka på listan. Nu ska jag ringa kyrkan....pust!

    Ses imorgon

  • 2/9 2006

    Lina, om det inte var för att jag ska klippa mig innan hade jag kunnat hämta dig! Är bilburen hela veckan då vi är kattvakter på landet... =) Men du kan få skjuts hem?!

    Ska bli så trevligt och ses imorgon!

    Maria

  • augustibröllop-06

    Hej tjejer!

    Ser verkligen fram emot i morgon, ska bli jättetrevligt!

    Har precis kommit hem från jobbet och nu gäller det att somna "bums med detsamma" för att orka upp i morgon bitti, e lite slitigt men jag har ju något kul att se fram emot i morgon!!

    Synes klockan 18, bara messa eller ring om ni inte hittar.

    Kram//Em

  • Soffan29

    Hjälp!

    Jag har missat era träffar, var med på en gammal slinga. Om någon ser detta kanske jag kan hänga på i sista minuten?

    //Sofia

  • Lill Fia

    Hej hej!
    Pysselfantasten här ;o).
    Ville bara passa på att tacka Em för det fantastiskt goda maten igår. Tack tack!

    Själv snurrade det av bröllopsbestyr i huvudet när jag gick och la mig.....

    Ha det bäst tills vi ses igen!

  • Jessli

    Hej på er!

    Vet att vi ska mejla :), men vill också passa på att tacka Em för jättegod mat och dessert!

    Och tack allihop för en jättetrevlig kväll!

    Hörs via e-post framöver! Ha det gott!

    Kram
    J

  • Snärtan

    Ja, TACK Em för jättegod mat!!!!

    (Kommer sakna vår lilla Kalmar-tråd...)

    Kram så länge

  • 2/9 2006

    Tack Em och alla andra för en trevlig kväll! Jag tycker nog inte att vi ska ge upp forumet helt men mera interna diskussioner kan vi absolut ta via e-post som kläder till nästa träff, pizza val och annat väsentligt! =))

    Har äntligen skickat in en av uppsatserna som ska in senast måndag. Nu är det bara den stora kvar... Men det får bli till helgen eller så.

    Kramis!

  • Soffan29

    Hej!

    Tack för igår, snällt att jag fick vara med i er "klubb" . Himla kul att höra hur ni tänker och planerar. Jättegodmat också, tack Em.!

    Fick mailet från Snärtan, skickar min adress mm i morgon. Kom hem sent från jobbet och har sedan tränat så jag är rätt slut...

    Vi hörs!

    //Soffan

  • augustibröllop-06

    Tack för alla gulliga ord (det värmer)!!! Det var bara trevligt att ha er här, e så himlans glad över att ha träffat ett helt gäng härliga tjejer!

    Jag tycker också att vi ska fortsätta använda detta forum, e ju super att kunna "kommunicera" lite här emellanåt! E det nåt mer "privat" så är ju mail ett bra alternativ. Men det ena utesluter ju inte det andra så att säga.... Hålla mig borta härifrån (bt) klarar jag inte och det hela blir mycke roligare om vi fortsätter med våra trådar tycker jag. Jag röstar alltså för både mail och forum!

    Kram//Em

Svar på tråden Ny träff!