• MrsCanavan

    Någon från Nacka trakten?

    Känner att jag skulle vilja ha en "bride to be" kompis. Någon som känner liknande?

  • Svar på tråden Någon från Nacka trakten?
  • ~Annelie~

    MrsCanavan

    Jättefinakort!! men vart i sjuttsiken har du hittat det stora hjärtan mitt på framsidan?

    villockså stämla och embossa stort hjärta.. men hittar inget..

  • MrsCanavan

    Panduro! La upp två nya bilder med, på insidan och kuvertet!

  • ~Annelie~

    verkligen helsnyggt!! :)

    Våra grejer finns här..förutom vigselprogrammet..

    groups.msn.com/AnnelieochMikael/infrbrllopet2007.msnw

    På inbjudan ska det embossas hjärtan i silver (en upp till vänster,en neer till höger),och på festprogrammet ska det inte vara rosett utan ett band som ligger längs med långsidan, och embossat hjärta

  • MrsCanavan

    Jätte fina, jag gillar färgerna. Funderade länge på om jag skulle göra "kyrkdörrar" som öppning till kortet med, men sen hittade jag den här modellen och föll för det. Lycka till!

  • stattiner

    Oh, vilka fina kort ni har gjort! Måste sätta igång nu känner jag.

    Jag pluggar SO med didaktisk inriktning, vad läser du till?

  • ~Annelie~

    Jag har läst Barn- och ungdomsped. inriktn. Blir lärare riktad mot barn i yngre åldrar (0-12år). Har inga direkta ämnesinriktningar förutom mina breddningar Bild och Form, samt barn med behov av särskilt stöd.

  • ElSt

    L+J Tyvärr har jag nollkoll på ställen i Funäsdalen. Hoppas det löser sig ändå :)

  • -Systeryster-

    Här är en Nackabrud till som är i pyssel tagen...

    Vi ska också göra våra trycksaker själva. Jag har faktiskt varit och köpt papper och kuvert idag på Panduro till inbjudningskorten, har provembossat tidigare för att se att det blev bra. Känns lite läskigt att göra det på "riktigt" det gäller att hålla tungan rätt i mun!

    Ett tips förresten, det finns en pysselaffär i Sickla om man inte orkar åka in till stan, Amusar heter den.

  • stattiner

    Ja just det!
    Jag har kollat i en affär vid Mariatorget som har massor med fina saker, tror att det är billigare där än panduro också.

    Jag ska limma tapet på utsidan på korten, sen vet jag inte vad jag ska göra med insidan, ev. ska jag göra en liten ficka där ett infoblad ska sitta som man kan ta ur.

  • L+J

    Åh jag gillar också Amusar, de har fina saker! Köpte massa små klistersaker med bröllopstema där när jag gjorde en scrapbook i bröllopspresent till min kompis som gifte sig förra året.

Svar på tråden Någon från Nacka trakten?