Nån som gifter sig sommaren -2007??
Är det nån som gifter sig då? Vill veta om det bara är jag som är ute väldigt tidigt??
Kram på Er!
Är det nån som gifter sig då? Vill veta om det bara är jag som är ute väldigt tidigt??
Kram på Er!
HEJ Vi ahr bokat lokal idag,festvån abborreberg utan att ha kollat den live, måste göra det, men har så ont om tid. Fick höra av en kompis att den ser jättebra ut, en annan sa att den var sliten, HJÄLP?! iaf är datum 11/8 -07. har äntligen hittat min ring i dag,
HEJ
Vet inget om Bjärka säby, men har hört positivt om det stället,
Partypinglan:
Kul att ni har bokat aborreberg!! Ska ni åka o titta på det snart?? Vi höres
Har många här bokat klart mycke?? Vi har nu bokat kykan, herrgård, sova på bröllopsnatten, DJ o bestämt vad buffen ska innehålla..
Kollar nu fotografer..
Vi har inte bokat något alls, känns iofs som om det är hög tid att göra det.
Ett ganska populärt datum har jag märkt :)
070707 är det.
Jaja, det kommer så fort vi har lyckats bestämma oss VAR vi ska gifta oss *s*
Fick svar på buffeén kommer gå på ida, 175 per/ pers. Hade räknat me mer så d känns kanon!! Är så glad över detta svar ja fick!:)
Har sett våra nya förlovningsringar, tror vi.. Ska bara se ut min ring, men den e nog oxå klar:)
HEJ Blivande fru J vilka ringar blir det nu då? tror också vi hittat våra, men jag är ju så velig... hittar bara dyra ringar...
De blir nog förlovningsringar från Albrekts guld (d som ligger på domino..) o vigselringen från två hjärtan! Tror ja har bestämt mej för den. Putte tyckte f. ringarna va fina. Hittar du inga?? Vilka tycker Jimmy då?
Hej! Vi planerar gifta oss i Spanien sommaren -07. Vi har inte börjat NÅGOT med planringen ännu... Förutom kollat präst. men, men jag planerar ju förvisso i huvudet..
Ska bli sååå mysigt!