• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Sanasol

Jo, eftersom det är vad de tar betalt för om man ska vara på restaurangen! Dessutom kan det ju funka rätt bra om vi har tårtan lite senare på kvällen!

• Miss Sophie

Nu känns det riktigt verkligt!!! Min sambo gick just iväg och la inbjudningarna på postlådan

Efter att ha skurit och skrivit och frankerat igår kväll är de klara och postade....en härligt konstig känsla! Det pirrade i min mage när jag såg våra namn i tryck för första gången!

Blir spännande att höra om vi får några reaktioner när de dimper ner hos släkt och vänner. Alla vet inte att det är dags för bröllop ännu

Midsommardagsbruden: Kommer garanterat att behöva mer lokala tips, så jag håller mig kvar i denna tråd hi hi

Vi har bokat Fröberg&Sjöberg, men de var inte helt 100% på att de inte skulle vara på semester då, så egentligen känns det inte alls som att vi bokat.....de sa att om de måste ställa in skulle de hjälpa till att hitta ersättare, men jag gissar att det beror på när de ställer in om det går att hitta någon...Ja ja det är väl bara att hålla tummarna!

• Midsommardagsbruden

Miss Sophie

Nå´n som fått posten ännu och hört av sig? Pirrigt att höra reaktioenerna, men de är ju en glädjande nyhet!!!

• Midsommardagsbruden

Sanasol

Ja, har man tårtan lite senare så...

När ska ni få proväta menyn? Minns när vi skulle göra det, det var sååå spännande!

• Sanasol

Vi kommer göra det i sommar är det tänkt! De ordnar det gärna tidigare för oss, men vi hinner inte riktigt med att åka ner innan dess... så då blir det väl av! Allt låter hur som helst underbart bra på restaurangen!

• Midsommardagsbruden

Måste vara en enorm lättnad att de är så serviceinriktade och trevliga!!

• Sanasol

Jo, absolut visst är det det! Fast det är samtidigt svårt alltsammans nu, har bestämt mig för att inte läsa en extra termin utan att söka jobb från mitten av nästa januari, är färdig med min utbildning då! Så nu sparar vi som tokar, utifall att vi inte skulle få jobb båda två nere i Östersund!Men spännande känns det, dock blir det inte så exotisk bröllopsresa direkt, men man hinner ju ta det sen! :D

• Miss Sophie

Midsommardagsbruden:
    Idag får nog alla vinröda kuvert med guldskrift på posten
    Jag lovar att återkomma med eventuella reaktioner hihi

• Midsommardagsbruden

Sanasol

okej! Om inte blir det ju lite mer spänning i att få ihop budgeten. Hoppas det känns bra för dig med beslutet. Är du sugen att börja jobba?

• Midsommardagsbruden

Miss Sophie

Sååå spännande!!! Vill gärna höra hur det gick!!!

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3