• Midsommardagsbruden

Midsommardagsbrudens bröllop 3

Ytterligare tre månader har gått sen tråd 2 startades, varför jag nu tar upp den tredje i raden. Har nu varit lyckligt gift i drygt 7 månader men har svårt att släppa BT efter att ha fått några riktigt mysiga bekantskaper under planeringens gång. Det är även kul att kunna följa andra brudar under deras väg fram till altaret och kanske kunna ge några goda råd och lite inspiration.

Besök gärna vår hemsida goto.glocalnet.net/TeamMelwin

• Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3
  • Sanasol

Hihi, lite campingkänsla hemma!! :D

• Midsommardagsbruden

Ja minst sagt! Har just diskat I TVÄTTSTUGAN´s vask!!! Nu ska jag krypa ner i sovsäcken...hmmm jag menar sängen!

• Sanasol

Hihi, tänk vad uppskattat det blir med kök sen igen då när ni fått prova på det här en stund... hihi

Nu ska jag ner på stan, lämna böcker och fixa massa saker... puh!

• Midsommardagsbruden

Tjena tjejen!

Läget idag då? Pluggat?

• Sanasol

Jojjo! Sen har vi lagat god mat tillsammans, kyckling... vi har ju kök! ;)

Hur är läget hos er?

• Midsommardagsbruden
    Jaså, Ni har kök Ni!!!

Jo lite struligt är det allt, värre blir det imorgon för då hämtar de kylen oxå. som jag har använt in i det sista. Vad tror du om kylväska med kylklabbar, skulle det funka några dagar tror du!!!

Dramatiken fortsätter, fler avsnitt följer...
  • Sanasol

Haha, jajjemänsan! I Umeå där är det lyxigt värre vet du!! ;)

Ja, kylskåpet måste vara det värsta att vara utan. Kylboxar borde ju kunna funka i några dagar tycker man, får hoppar att det är sådär "lagomt" kallt ute kanske så kan ni ju ställa ut saker... kanske?

• Sommaren2006

Midsommardagsbruden: Vart har du köpt din fina väska? Är du intresserad utav att sälja den?

• Midsommardagsbruden

Sommaren 2006

Du kan väl maila mig på tommy.by@home.se så kan vi prata om det! Lite känsligt att ta upp det i trådarna då det strider emot reglerna! Ser fram emot att höra av Dig!

• Miss Sophie

Midsommardagsbruden,
    Låter tufft för dig utan kök...när tom kylskåpet åker ut måste det bli lite extra stökigt!?
    Håller tummarna för att ni har det rätt kallt i Härna denna veckan så att du kan ha lite saker ute..

Är fortfarande förkyld och börjar bli ordentligt less på det!!

Sitter hemma och jobbar så gott det går och tänkte passa på att kika in här och se vad ni har för er

Svar på tråden Midsommardagsbrudens bröllop 3