Ny träff med fika eller middag!
Hej tjejer!
Dax att starta en ny tråd.
När ska vi träffas? Förslag på datum och vad vi ska göra. Ju fler som kommer ju roligare.
Hej tjejer!
Dax att starta en ny tråd.
När ska vi träffas? Förslag på datum och vad vi ska göra. Ju fler som kommer ju roligare.
Jag ska gå dit med m2b. Var nyss i Stockholm på bröllopsmässa, det är så mycket att se. Här är det inte så stort men endå bra eftersom alla är från Sundsvalls området.
vad är det för mässa? är det den som alltid är kass som jane arrangerar men som brukar vara i stadshuset?
låter bra, var ska vi äta? skulle vara bra med ett ställa med okej priser på mat. åt på saijgon för ett tag sedan de hade helg buffé då roligt att inte behöva beställa sig för en sak :) (bara ett förslag)
Låter kanon med buffe!!!
Jag tar hllst en veckodag efter 17-18 iom att jag jobbar ganska sent eller så kan jag droppa in sedan jag slutat, men som sagt hellst en vardag för min del. Den 4:e mars jobbar jag till 19 och 5:e mars jobbar jag lördag 8-16...Då har jag kommit men en önskan =) Så får vi se vart det bär... eller vad säger ni?
Jag missade oxå fikan sist, men jag avvaktar och ser vad ni bestämmer för datum så får vi se om jag kan... Skulle hemskt gärna vilja iaf.....
För mig spelar det ingen roll kankse vi kan ta det fredag den 3 då???
Oj förvrängde visst dagarna lite skulle vara 3:e mars och 4:e jobbar inte sön...
Mea: vart lite nyfiken, såg i en annan tråd att du var 83:a, det är jag oxå. Vart i staden bor du? Om jag får fråg?
Brud-07: Jag bor i Sallyhill. Du?
Mea: Jag bor i Johannedal... Gått i Sundsvalls skola? själv är jag från "Ånge" hållet" och gått på Bobergsskolan Ånge.
Brud-07 :Måste bara fråga om jag får :). Om du är från Ånge, och vi ska gifta oss i de trakterna till sommaren. Vet du om någon med häst och vagn?
Frågar ödmjukast. *L*
*tittar in*
Har ni kommit fram till någon bra veckodag än? Annars vad sägs om torsdagen den 9mars?
Alltså, nu kommer jag igen.... mina bästa dagar är må-on...men det är jag det tisdag 7/3 passar mig bäst...
så nu har jag sagt mitt (igen )
Hej alla sundsvallare!! Någon som var på mässan idag??? Själv blev jag väldigt besviken... är man väldigt rädd för konkurrens i den här stan eller???
bröllopsmässan i sundsvall brukar vara kass. jag menar gångerna jag avrit där har kaphal visat nya sommar badmodet för barn, vad sjutton är det att visa. de har dåligt med utställare och inte värt pengarna är min åsikt om den mässan. :)
bestäm en dag ni som har jobb att passa och så! :)
Hur går det Sundsvalls bor. Blir det nå´n dejt" *L*