• Ålands-bröllop

hur funkar det?!

är ny på detta, så nu måste jag få fråga: När jag gjort ett nytt inlägg eller svarat på någon annans har de berörda trådarna automatiskt hamnat bland mina favoriter. Inget fel i det. Men sen när det kommer nya svar i trådarna blir de markerade med fetstil, inget fel det heller, men HUR får jag bort fetstilen? Eller hur får jag bort en tråd från favoriterna helt o hållet? Kommer ju bli massor av trådar där, det blir ju inte överskådligt det minsta!!

• Svar på tråden hur funkar det?!
  • Jenny79

fetstilen försvinner när du läser dem, det betyder nya inlägg. klicka på krysset under dina favoriter för att ta bort en favorit.

• Ålands-bröllop

jamen det är ju just det som är problemet, vilket jag nog inte framförde så tydligt. Fetstilen försvinner INTE fast jag läst trådarna sjuttio-elva gånger nu! men raderingen verkar ju funka. Tack för hjälpen

• Jenny79

prova att gå in på Mina favoriter igen i stället för att "backa". Hjälper det? Eller hinner folk skriva nya inlägg?

• Ålands-bröllop

nä, det funkar inte heller. Det märkliga är att verkar som vissa blir "normalstil" när jag läst dem o andra inte. Har trådar på favoriter som inte varit aktiva på flera dar, som jag läst många gånger, och som ändå är felstilta. men nåja, det spelar inte sååå himla stor roll. Det hjälpte mycket att kunna radera några iallafall. Så, tack för det!

• Ålands-bröllop

Nu tror jag at jag märkte ett samband1 Felstilen försvann om jag svarade på tråden!

• Jenny79

Låter skumt! Bra att du kunde plocka bort några i alla fall!

• Ålands-bröllop

Helt klart så, att jag måste se till att få sista ordet i en tråd, då försvinner felstilen.... Skumt, men ja ja... Detta är ett väldigt bra ställe att tillbringa lite dötid på i vilket fall som helst

Svar på tråden hur funkar det?!