• Bride2006

    Gävle brudar 2006 sökes

    Det skulle vara roligt att vara ett gäng ifrån Gävle trakten som skulle kunna träffas och prata lite bröllop.Om inte annat skicka mail till varandra-

    När gifter ni er?
    Vi gifter oss i augusti.

    Vi har bokat bomhus kyrka och folketshus.

    Är så lycklig.

  • Svar på tråden Gävle brudar 2006 sökes
  • Cinderella next

    För 3600 kr får vi följande:
    Fotografring på plats.
    1 stor förstoring (50x60 cm), 3 mindre till föräldrar (18x24), ca 6-8 små bilder att göra ett eget album eller "kollage" av (gillar inte riktigt läderalbumen).
    + bilder i tidningen.
    Utöver detta kommer vi ha honom som mingelfotograf under vigseln och utanför kyrkan. För det tar han 500 kr/h och då får man normalstora fotografier samt cd-skiva med bilderna! Så totalsumman blir nog ca 4600 kr.

    Verkligen supertrevlig, knäpper fina kort å dessutom bra priser tycker vi! Rekomenderas av det vi sett hittills varmt.

    En gäst:
    tack för tipsen!

  • Ida<3stefan

    fika.. javisst.. bara ja inte jobbar så... men de skulle va skoj..

  • Fototjejen

    Jag har gift mig i bomhus Ka och den är såå vacker , sen hade vi festen i bomhus folketshus, det va perfekt
    vill ngn ha kontakt med en billig fotograf kan jag rek yfoto.se men ta först proffbilderna å ta denna efter
    spara pengar vill man ju göra, ett bröllop kostar så mkt

  • solpingla

    Cinderella next

    vilken fotograf har ni anlitat?

    kramizz!!

  • hälsingebrud -06

    Vi bor i Gävle men kommer att gifta oss i Forsa kyrka i Hälsningland den 29/7. Anledningen till det är att vi har stuga där uppe och tillbringar nästan all vår lediga tid där under vår, sommar och höst. Så länge vi hade alternativet kvar att gifta oss här i Gävle så var Soldatkyrkan och Bomhus de aktuella kyrkorna.
    Det vore väldigt roligt och intressant att få lite ideer och tips från er andra i förberedelser osv, så jag hänger gärna med på en fika.

  • Firedragon

    Önskar ja kunde hänga med på en fika men ja bor ju nästan 50 mil från er.

  • TingelingAnna

    Så tjejer, när ska vi slå till med fikan? Nån som har nåt förslag på en dag?

    Firedragon, så du tycker inte du kan åka 50 mil för en fika? ;)

  • Firedragon

    Jodå nog skulle ja kunna de man e väl norrlänning men frågan e om inte sambon skulle bli rätt grinig då *ler*

    Måste dock ner en hel i maj för att prata med bageri,florist osv *ler*

  • TingelingAnna

    Firedragon, ni ska alltså gifta er här i Gävle? Vart bor ni?

  • Firedragon

    TingelingAnna :
    Vi gifter oss i Furuvik den 2 aug men bor i Hörnefors lite söder om Umeå. En bit emellan *ler*

  • Wunja

    Hej på er!

    Jag ska visserligen inte stå brud förrän i januari 2007, men jag tänkte att jag kanske kunde få smyga med i den här tråden ändå? Det vore toppen att kunna diskutera bröllopsbestyr med andra Gävlebrudar.

    Vi kommer att gifta oss i Böna kapell och planerar att ha festen på Soldathemmet. Tyvärr bor vi i Stockholm och därför kan det vara lite svårt för mig att följa med och fika, men jag har gärna kontakt med er här och/eller via e-mail! Tips om frisörer, bagerier, florister o. dyl. mottages varmt

  • Ms N

    Hej hej! Jag är sprillans ny här på Bröllopstorget! Jag har en känsla av att jag kommer att "bo" här tills det är dags... Min sambo friade till mig för två veckor sen och vi har redan bokat kyrka! Snacka om snabba ryck. Man läser om folk som planerar sina bröllop ett år före och vi kommer att göra det på tre månader!!! Den 17 juni gifter ni oss i Böna Kapell.

  • Ida<3stefan

    Ms N: härligt.. hur långt har du kommit i planeringen nu då? jag gifter mig den 29 juli och ja har oxå en hel del kvar att göra tills dess...

  • Hagabea

    Hej

    Jag och min sambo gifter oss i Lilla Gasklockan den 8 juli!

Svar på tråden Gävle brudar 2006 sökes