Hawaii? Pris på paketresa?
Hej!
Nån som varit eller ska till Hawaii?
Vilken ö ska man välja?
10 dagars resa - hur mycket kan det kosta?
Tips på arrangör?
Tack på förhand!!
Hej!
Nån som varit eller ska till Hawaii?
Vilken ö ska man välja?
10 dagars resa - hur mycket kan det kosta?
Tips på arrangör?
Tack på förhand!!
Ybrud,
Det beror lite pa vad du ar ute efter. Kauai o Maui ar bada underbara oar. Fler fina strander pa Kauai, men mer regnskog pa Maui. Om du vill ha lite storstads liv oxa sa rekomenderar jag Ohau. The Big Island ar oxa fin, med aktiva vulkaner, men mindre vita sandstrander o skog. Skulle rekomendera att aka till tva av oarna. Ar ofta billigare att bestalla resa mellan oarna lokalt.
Åh, jag älskar Hawaii!! Vi var där förra julen. Vi bodde på Ohau, men sen åkte vi på dagsturer till Maui och The Big Island. Vi valde Ohau för att vi inte bara ville ligga på playan. Vi vandrade uppe i bergen/regnskogen och åkte på dagsturer bl.a var vi o kollade vart Jurassic Park spelades in. En helt fantastisk, otrolig, grön dal!! Ja, hela Hawaii är otroligt vackert!
Men jag kan inte svara på vad det kostar. Min fästman jobbade 2 år i USA, så vi åkte från New York till Hawaii. Så vi åkte för ganska billig penning, jämfört med från Sverige.
Kolla med tex Swanson´s resebyrå de har resor till Hawaii. Annars kolla i annonser under flygresor i dagstidningarna så kan du få reda på vad en flygbiljett dit skulle kosta.
Vi var inne på att resa till Hawaii med mellanlandning i SanFransiosco.
Vi tänkte bo ett par dagar i Honolulo och sen resten på Maui MEN hela resan skulle landa på 50 000 OCH det tyckte vi inte det var värt, speciellt inte då vi ska resa med vår lilla 1-åring.
Jag tror inte ni kan komma under 40 000 hur ni än gör :( inte om ni reser under högsäsong (sommaren) i alla fall.
ja med de premisserna får man nog sikta på Thailand eller Malaysia.. 40 000 funkar inte riktigt då man håller på att fixa till ett hus åxå...