• Vårbrud06

Tips på make up artister i Jönköping?

Hej!
    Jag undrar om någon har ett tips på bra make up artister i Jönköping? En vän skall fixa mitt hår, så helst skulle jag vilja hitta en som kan komma hem till oss där vi är, som alltså inte är knuten till en speciell salong. Tacksam för tips!

• Svar på tråden Tips på make up artister i Jönköping?
  • AnelP

Hör med make up store i Jönköping, de har säkert någon som kan komma hem till dig eller har ngt tips var du kan hitta någon.

• Vårbrud06

Finns make up store i Jönköping? Hittar dem inte på gula sidorna...

• RaspberryDream

Hej!

Sköna Jag var tidigare Make Up Store, men nu är har de istället Mist Stockholm. Titta på Sköna Jag i telefonkatalogen istället... Jag vet inte om de gör "hembesök" men det är ju värt att fråga. Sen kan du även prova på Hudoteket, de sminkar också tror jag...

Hoppas det var lite hjälp i alla fall! =)

• Vårbrud06

Tack snälla för hjälpen, jag kollar!

• VIPBrud

Även hon som har Body Shop sminkar, hon kanske kan komma hem till dig... Värt att fråga!

• AnelP

jag tror nog inte att hudoteket kommer hem tikk en.Jag ska vara där och sminka mig och ska gära det på plats där.

Sen har du ju en tjej på salong claes som sminkar och en på mix studio, min kompis ska bli sminkad av en på mix studio.

• m02thefa

Min svägerska frilansar, men jag vet inte hur hon har det nu

• Vårbrud06

Jag har eventuellt fått tag i en, men det är inte klart ännu, så skriv gärna en rad om din svägerska har tid. Det är 10 juni som gäller!

• norrasmåland

Hudoteket..gå in på deras hemsida så finner du allt du letar efter...
    B

• Jönköping 2

FACE har öppnat i jönköping!!! Två super duktiga tjejer.Ligger på väster i korsningen vid style tror jag det heter...

Svar på tråden Tips på make up artister i Jönköping?