• F-Sina

luftkastellet(f d brofästet i malmö)

Hej alla,

jag provar med ett nytt inlägg, kanske det hjälper...
    Jag och min pojkvän ska gifta oss i sommar och har preliminärbokat Luftkastellet utanför Malmö för bröllopsfesten. Stället i sig ser himla fint ut, speciellt om det blir en fin solnedgång! Vi skulle gärna höra om det finns någon som har hållt sin bröllopsfest där och hur maten var...? Fick ni bra service? Var dukningen fin?
    Hade ni öppen bar efteråt och vad kostade det hela i så fall? Vi kommer att vara runt 100 på festen.

Tack på förhand för svar!

-F-Sina

• Svar på tråden luftkastellet(f d brofästet i malmö)

Hej,
    ser verkligen vackert ut där.
    Hur mycket kostar det att hyra?
    Menypriser per person?

• fru76

Luftkas. är bra! Jag och min man gofte oss där 050805. Vi hade 65 gäster och de tog såååå bra hand om oss. Personalen är goa och proffsiga. Vi valde att ha buffé och maten var supergod.
    Varmt rekomenderat!

• Minturnu

-Fru 76!
    Jag har bokat lufkastellet för bröllop, och har för mig att du skrev i en tidigare länk att ni hade lyckats förhandla till er bra prier där. Stämmer det? Kan du inte maila mig lite bilder eller text på hur ni hade er fest?
    minturnu1@hotmail.com
    tack! :)

• F-Sina

Hej Fru 76!

tack för ditt svar, det lugnar mig. jag är nyfiken på hur maten var, vi har nog tänkt oss att ha sittande middag...

Hade ni bar och musik efteråt, eller hur gjorde ni? Förlåt alla frågor, men jag bor utomlands och kommer inte att kunna titta på stället så många gånger innan...

hälsningar F-Sina

• Lemice

Vi ska också ha vårt brøllop dær..
    Vi kommer bli ca 250 personer och vi ska ha buffé...
    Det jag sett hitills har bara vatt possitivt..
    Vi fick et superbra pris...
    och man kan inte undgå att lokalen ær underbar...!!
    Om någon har bilder från sin egen brøllopsfest hade jag blitt superglad..
    Gærna om ngn har bild på sitt buffébord.. Hehe:D:D:D

• 080513 2

Jag har inte varit på fest där, utan jag har levererat en hel del tårtor där. otroligt vackert ställe, med mycket proffsig personal. Alla mina brudpar som har haft fest där har varit mycket nöjd.

• 79a

hej alla..jag har fått för mig att det blir väldigt dyrt att ha festen på brofestet..vill ni som haft er fest där eller ni som bokat delge vad ni betalat för kalaset?

• Lemice

79a

Inte værst dyrt...
    Detær ju så att du betalar per/pers vad det gæller mat och så ska du betala 10000 i hyra om ni ær øver 150 pers om ni ær mindre betalar ni 15000 før lokalen....
    Mat priser varierar från 350-550 tror jag det var.. sen betalas dryck før sig...
    serveringspersonal ingår...
    det ær vad jag minns iaf..
    Hoppas det var till ngn hjælp??

• Minturnu

79a
    Vi fick en offert där det var 10000kr i hyra,
    3 rätters för ca 350kr. Men det fanns billigare buffeer me för ca 260kr tror jag. Vin ca 220kr flaskan.
    Maila till dem och be om offert!

Lycka till!

Svar på tråden luftkastellet(f d brofästet i malmö)