• HarElis

    Göteborg (med omnejd) 2007

    hej hopp =)
    här kommer en till som ska gifta sig (juni 2007) känns så långt borta vill göra allt nu har ni kommit långt? e inte så hemma på denna sidan än men det kommer la..
    vi har bokat kyrka och festlokal.. kock är fixad =)

  • HarElis

    tackar tackar jappz kommer från hisingen i gbg men vi ska gifta oss i halland det va där vi förlovade oss =)

  • HarElis

    vi förlovade oss i ugglarp ligger ganska nära slöinge på ett litet berg vi har alltid semester där minst en vecka varje sommar å denna gång lurade min kille upp mig på berget för yatzy å mys till solnedgången men istället blev det frieri å champange å solnedgång ;) vi ska gifta oss i en liten mysig kyrka som heter eftra kyrka och ha festen i Heberg gud va långt detta blev :) när¨å hur förlovade ni er?

  • HarElis

    gud va mysigt det lät :) förstår att du ler vid minnet hehe vilken är eran favorit resturang *nyfiken* har du börjat fila på inbjudningskort än? ja funderar på att göra egna men e inte så händig direkt hm... har ni nått färgtema?

  • HarElis

    åhh... har sång ångest ska till frissan å klippa mig på fredag vet inte vad ja ska göra vill göra nått men vågar inte är så där löjligt rädd om mitt hår jag har ner till rumpan några så det är ju en bit e så feg vil ju inte försöra nått innan bröllopet...förslag tjejer?

  • HarElis

    Stefans fästmö
    där sa du nått kanske skulle våga mig på nått sånt inte färga håret grönt men ja hehe :)
    Glädjebruden
    välkommen till gänget :) säger som stefans fästmö himmla tur du vet vemn du ska gifta dig me ;)

  • HarElis

    hej hopp! ett tag sen man var inne här nu håret5 blev aldrig grönt men klippt 18cm å tonat mörkt =) hur går det med era planeringar? bestämt något färtema än? det lät väldigt fint det ni funderade på vårat ska gå i röd/vit/blå norges färger =)

  • HarElis

    Stefans fästmö
    gud va kul att killen börjar engagera sig min litar fullt på mig i både got å ont =) han tycker ja ska sköta planeringen det enda som är viktigt för honom är att ja säger ja =) det är min kille som är halvnorsk så ja valde temat för att "hedra" svärmor en liten överraskning hon tror vi ska ha ett hel svenskt bröllop =) rödbrunt hår e fint =)

  • HarElis

    idag har jag beställt min tiara till bröllopet hittade dröm tiaran på ebay å vann budgivningen så den ska skeppas hit från usa :) *lycklig* hur går det för er?

  • HarElis

    hjärtat72 välkommen hit :) jag betalade 208kr allt som allt med frakten å allt :) tycker det va ett kanon pris tror ja gav 130 för tiaran

  • HarElis

    vi har bokat kyrka, festlokat en kompis som är kock ska fixa maten bestämt vad vi ska äta oxå ;) tärna plus tärnklänning e klart sedan har vi fixat en första gästlista blir nog ändrat :) så vi har kommit en liten bit i alla fall

  • HarElis

    Stefans fästmö goppas att hon säger ja då :) ja hade blivit överklycklig om någon frågat mig om en så ärofylld uppgift... för mig va det lätt min syster vet int ens om hon "kan planera in" vårat bröllop ändå fick hon veta först så ja valde min bästa vän :)

  • HarElis

    stefans fästmö
    gud va kul :) måste kännas skönt å ha fått klämma ur sig den frågan äntligen min tärna har en jättefin klänning som hon skall ha men har börjat fundera e sugen på att hon ska ha en annan så ja får väll glatt pröjsa (fast ja inte har råd)
    men tror inte heller någon skulle reagera om den inte ingick i färgtemat det e bara för min egna skulle ja vill ha det så ;)

    jo föressten vi ska gå ut å äta med killen mamma imorron å gå på konsert hon har fyllt år ska gå till eran favorit resturang måste man boka bord där?

  • HarElis

    vi kommer väl vara mella 50-60 st vet inte riktigt hoppas att alla som blir bjudna tackar ja i alla fall det är ju mardrömmen att ingen vill komma pga att vi gifter oss på annan ort :(

  • HarElis

    Stefans fästmö
    vi va på ditt ställe blev jätte lyckat men den va inte alls som ja hade tänkt mig men blev positivt överraskad :) kommer rekomendera det stället vidare helt klart :)

  • HarElis

    stefans fästmö
    jadu svårt att förklara ja e sån så ja ser det framför mig innan ja går dit liksom hur ja tror att de ser ut trodde inte man skulle få se på maten man skulle välja å så typ åså va det mysigare än ja trodde litet å intimt :) typ

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2007