Bröstförstoring
Hej alla ni tjejer som har gjort bröstoperationer och vill dela med er av era erfarenheter:)
Jag är 26 år och ska göra min operation på tisdag nästa vecka. Har funderat läääänge och väl, i stort hela mitt vuxna liv, på detta, och bestämde mig i våras för att göra det här. Har väldigt små bröst och har alltid mått väldigt dåligt, haft stora komplex och inte känt mig kvinnlig...
Ska göra min operation på Victoriakliniken hos dr Randqvist och allt känns väldigt bra.
När jag var på konsultationen i höstas så bestämde vi oss för anatomiska hallongelé implantat, det är den formen på bröst jag vill ha. Jag valde 245 ml, droppformade, vill alltså inte ha några bomber, utan ett par "normala bröst" för att kunna känna mig bekväm med mig själv och framförallt KVINNLIG!!!
Jag är 168 cm lång och väger ca 58 kg, har smal midja och en kvinnlig rumpa. Inte bred, men den har form. Jag har 70a nu, och efteråt ska det bli en normal b-kupa. Det jag undrar är om det finns någon i min storlek som har tagit liknande storlek på implantat, hur blev det? Börjar nämligen bli lite velig, jag vet, passande en vecka före operation... ;)
Men jag har bokat en ny konsultation imorgon em. för att gå igenom storleken igen. Så om någon vill dela med sig av erfarenheter och tankar, hör gärna av er!
Tack tack! :)