• förhoppningsis

lokal värmdö

Hej, letar efter billiga lokaler på värmdö dit man får ta med egen mat och alkohol, någon som har några bra tips?

• Svar på tråden lokal värmdö
  • eisortiffs

Värmdö bygdegård är ett förslag, men dom är ju rätt fullbokade. Men ring dit iallafall kanske är ditt datum ledigt.

• Hjärtelycka

Ett tips är att prata med Palle (tror jag han heter) på kommunen. Han har hand om lokaler för uthyrning och tipsar gärna om ställen som finns att hyra.

Det finns ju föreningslokaler (typ Farstaborg) och skolmatsalar.

Skärmarö gård www.skarmarogard.se/ vet jag att det har tipsats om här förr...

Lycka till med lokalletandet!

• snuff

Som hjärtelycka sa, skärmarö gård, ligger jätte fint. Å jag vet att de haft bröllop där förut, tom ägaren hade sitt där i sommras. ring dit!

kolla även med fågelbro golf, de har en klubblokal som man kan hyra. Nu vet jag inte om man bara får hyra där som medlem i klubben, men det är värt ett försök.

• nu gift

Gustavsbergs hamn där var vi, dock kanske inte så billigt men fint. Där får man ha egen mat och dryck!

• förhoppningsis

tackar tackar!

• Storasystern

Har du prövat Hemmest Hembygdsgård? Fast det kanske är samma som Värmdö Bygdegård? Har varit där flera gånger. Stor sal med scen och ett lite mindre rum + hyfsat kök. Helt OK och vad jag minns är det billigt att hyra.

• Sandra77

VArt var det i Gustavsbergs hamn? Något nummer?

Svar på tråden lokal värmdö