• Anna_Is

Tips på vart sminka sig i Tumba, Södertälje trakten

Finns det något bra ställe för bröllopssminkning i Tumba, Södertälje trakten.Har tiigaregjort en festmakeup på Makeup store men var inte riktigt nöjd med dem. Eller tips på någon som kommer hem och som har bra smink. Håret har jag troligtvis redan ordnat.

• Svar på tråden Tips på vart sminka sig i Tumba, Södertälje trakten
  • minna06

jag har bokat JanaT och hon kommer hem till mig bor i tullinge :)
    gud va skönt att slippa massa spring den dan.
    lycka till
    titta i på hennes sida: hon har bra erbju´dandet just nu.
    jana-hm.com (om jag inte har fel?) ;)

• Anna_Is

Fler som har några förslag?
    Har sett att det är många här på BT som skriver om Jaana T. Själv är jag lite tveksamm då hennes brudbilder på hemsidan var så få och inte fångade mitt fulla intresse. Är det några som har erfarenht utav henne så övertyga mig gärna om motsattsen.

• Marre_

tyckte inte hon hade några fina bilder på sin sida

• joi01

JO jag har en tjej bokad.Hon jobbar på salemsalongen.En vän till mig rekommenderade henne.Hon är både frisör OCH make up artist!Hon tar 380 kr /h.

• Smink-freak

Jag kan tipsa om denna tjej. Hon är makeup-artist och kör hem till en kostnadsfritt inom Stockholm. Har bokat henne till mig och min tärna

www.etnica.se/

• Anna_Is

sorry tjejer nmin mail strular så jag harinte kunnat maila er.
    Hade ställt in mig på att låta syrran sminka mig och en kompis fia håret. Nu visar det sig att frisör-kompisen är utomlands när vi gifter oss.så då är det nog lika bra att anlita någon som gör både hår och smink.

Svar på tråden Tips på vart sminka sig i Tumba, Södertälje trakten