HeFA brud & fest
Hej!
Jag tänkte höra om det är någon som har erfarenhet av att hyra eller köpa klänning från HeFA brud och fesst i svartbäcken?
Hej!
Jag tänkte höra om det är någon som har erfarenhet av att hyra eller köpa klänning från HeFA brud och fesst i svartbäcken?
Ingen egen erfarenhet, men har två jobbarkompisar som har hyrt sina klännigar där. Så vitt jag vet har de varit väldigt nöjda.
Jag var där och provade klänningar, Mycket bra servic, man väljer dom klänningar man vill prova sen får man hjälp med att komma i dom! Man får ta kort vilket är bra för att senare kunna vagöra hur man passade i en klänning!
Lycka till
Har varit på Hefa men tyckte inte riktigt att de hade några klänningar i min smak!
Så på fredag ska vi åka till Norrtälje!Till Ingvors har läst så mycket positivt om henne här på bröllopstorget så hoppas verkligen på att jag hittar något som faller mig i smaken!
det gör du säkert!
Måste bara få säga att jag är supernöjd med HeFA så här långt...var där i veckan med mina skor så de kan börja lägga upp klänningen. Sååå trevliga och så bra service.
Den klänning jag köpt där var den enda de hade som jag gillade och den är bäst av alla jag provat. Har sprungit runt i både Uppsala och Stockholm känner mig så nöjd med mitt val!!