• Deej

    Sundsvallsträff 13/1

    Hej tjejer!

    Tycker det är dags att planera in den där fikan som vi pratat om!

    Vilka kan fredagen den 13?

    kikar här titt som tätt annars nås jag på peppermint_dee@hotmail.com

  • Svar på tråden Sundsvallsträff 13/1
  • Deej

    Nu har vi försökt bestämma och kommit fram till 16.30 vid Make Up Store. Sen får vi se vart vi går och fikar, finns en del att välja på :)

    Syns på fredag!

  • Deej

    Oj, va mycket som hänt här under natten :)
    Fördubblat antal på fikan dessutom, jättekul!!!

    Och givetvis kan vi ordna fler fikor!

    Jenmar, jag är ledig dagtid ganska ofta. Skriv gärna en rad på peppermint_dee@hotmail eller lägg upp mig på msn så kan vi prata lite om du vill.

  • Deej

    Självklart! Träffen är imorgon, men det visste du säkert :)

  • Deej

    Ja, det är en bra fråga :)
    Men jag tror det lutar åt Tinells.

  • Deej

    Pellestjej:
    Jag har krånglat till det med min mail här i tråden har jag lagt märke till... (hitta dig inte på msn idag...) det ska vara peppermint_dee@hotmail.com och inget annat! :) Snurra till det rejält här ser jag :D
    hörs/syns imorgon!

  • Deej

    dubbelbröllop05:

    Nu var jag lite sent ute! Vi var nyss o fikade, men jag är inte den som säger nej till en fika :) Så jag träffas gärna!

    Fikagänget:
    Det var riktigt skoj att ses och få prata bröllop med andra som är i samma tankar och jag ser fram emot nästa fika! Kan ju försöka hålla kontakt via msn eller nåt (ta bara rätta mailen på mig :), snurrade till det rätt rejält när jag skrev upp den har jag sett)

  • Deej

    Ja, det är sånt som händer :)
    Jag hoppas iaf på ännu en träff, himla skoj att få höra vad ni andra har för planer! Sen är det ju ganska mysigt med en fika ;)

  • Deej

    *fniss*

    Men nu var ju den träffen över :) Kanske ska stara en ny tråd för en ny träff! Hade varit roligt att få prata mera bröllop :)

  • Deej

    när passar det bra med en fika då? jag tar det gärna efter kl 17 iaf, men sen spelar det nog ingen större roll :)

Svar på tråden Sundsvallsträff 13/1