• fruRT

stora bröst !

Hej, tjejer!
    Jag har själv storlek 75G, så jag delar era bekymmer med att hitta bra underkläder, och er oro för pajade ryggar...

Men - mitt tips är ett märke som heter Prima Donna. De har helt fantastiska bh:ar i stora storlekar! Jag har handlat mina i Göteborg, i en affär som heter Chia (finns i gula sidorna). Men även andra affärer har märket...

Döm om min förvåning när jag frågade om det fanns någon bh som är riktigt låg "i mitten" (så att jag kan ha en snygg ringning och dra lite nytta av min klyfta) och de svarade ja... Den är min favorit nu!

Lycka till!
    /FruRT

PS. Är det någon av er som har funderat på att förminska er byst? DS.

• fruRT

L-N,
    nej, det funkar faktiskt jättebra. Den är helt klart värd sin tusenlapp... *fy 17*

/FruRT

• fruRT

Förresten, det finns lite bilder och mer information om Prima Donnas sortiment på
    www.mariejo.com/intro/intro.asp

Titta till exempel på modellen som heter Corfu, den är låg i mitten.

Lycka till!
    /FruRT

• fruRT

Hej igen, tjejer!
    I den här tråden har det hänt grejer medan jag varit på resande fot! Kul!

Tack, snälla, för all information om bröstförminskning. Det var verkligen lärorikt att läsa om dina erfarenheter! Själv har jag inga barn än (är också 28) och vi har väl inte direkt tänkt skaffa några de närmsta åren heller... vi får se hur jag gör. Jag bor utomlands nu, så när jag har flyttat hem till Sverige igen skall jag absolut gå till en läkare och prata om det här. Tack igen för all information!

loppalina, så bra att du är nöjd med att handla på korsetten i Göteborg! Tyvärr kan jag inte hålla med dig - jag är helt enkelt för stor... Så, mitt tips till alla inblandade är att samtidigt gå till Chia - för de ligger bara 50 meter ifrån varandra. Vi är ju olika allihop, så man får helt enkelt prova sig fram...

Lycka till, allihop!
    /FruRT
    Kvinna, en minimizer är (som jag har fattat det) en bh som liksom klämmer på "rätt" ställen, så att bysten ser mindre ut. Den plattar till bysten och jag tycker att det funkar. Det är ju bara ett sätt att lura ögonen, men det kan ju vara bra...

• fruRT

Det skall ju såklart stå att jag är 28 år och inte vara en tramsig smiley.... Men, men...

/FruRT

Svar på tråden stora bröst !