Alla vi 2006-brudar. Nu är året inne!!!!!
Nu är 2006 här! Det året vi kommer bli äkta makar! Känns lite speciellt ändå!
Nu är 2006 här! Det året vi kommer bli äkta makar! Känns lite speciellt ändå!
Vi fick precis höra att vårt andra möte med prästen kommer att äga rum den 21 mars med "övning" i kyrkan :)
Tack så mycket!!!
Hemligt & Rixie.. bara några dagar kvar... har ni allt under kontroll? Hoppas ni får vackert väder och varsin helt underbar dag.
GithKat
Här e allt under kontroll, synd bara att all snö håller på och regnar bort. Men det är ju inget man kan styra över tyvärr!
Å jösses vad jag längtar tills lördag.
Tack för omtanken
Hemligt: Tro jag det att du längtar.. här längtas oxå til min stora dag.. ahhh gubben håller på att bli vansinnig på mej för att jag tjatar så förbaskat..*S*
Hemligt & Rixie:
Önskar er all lycka! Nu har ni inte många dagar kvar! Spännande. Tänker på er. Själv har jag många dagar kvar, 170st för att vara exakt.
Såhär blev mitt bröllop ;)pg.photos.yahoo.com/ph/loppap/album
loppalina: Vilka fina bilder det var i valvet! Såg jättemysigt ut!
loppalina: vad fina ni var, men huu så kallt det såg ut.. brrr bara inse jag är en sommartjej..*S* Jättevackert med snö och is men synd att det är så kallt.. Lycka till i fortsättningen.
31 dagar kvar! *svälj*
lite lagom panik...
Shakti & GithKat! Tack! Vi hade tur med kylan, det var -2 och vindstilla.
loppalina:
Jättefina bilder. Jag tycker det såg härligt ut med snön. Finfina stövlar skymtar på en bild...
aircondition: Tack, det är ju skorna som gör en del av det hela :D
163 dagar kvar för mig...!
Lääängtar
loppalina
Jätte fina va ni, härliga kort!
Grattis och Lycka till!
Tessan
Tack så mycket!
anna lokatt
hej, det va länge sen jag såg dig här :)
hur är det??
100 dagar kvar nu!!
PrincessD:
jag hänger mest i 'zillatråden & februaritråden nu... och det är ok, men sååå nervöst! jag har aaaalldeles för mkt kvar, och varierar mina dagar genom att växla mellan hysteri & mild panik
har möhippehotet hängande över mig, total klänningspanik (mamma har inte börjat sy än, aj oj) och är rent allmänt hispig. men det går över, har jag hört.